Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Må man ha BH under kjolen? Bruker man vanlig hvit tynnstrømpebukse?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Det er vel smak og behag.. Har du pupper som holder seg oppe av seg selv så klarer man seg vel uten bh, men tror de fleste inkl meg satser på skikkelig korsett som holder kjolen og andre ting oppe:) Strømpebuksa ser man vel som regel ikke uansett, men tror kanskje mange bruker hvite strømper? Som sagt, smak og behag:)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 BH er vel opp til deg selv? Jeg kunne ikke vært uten, har alltid brukt d-kopp men kjøpte nå i ordentlig butikk og fikk beskjed om at jeg er f-kopp - går aldri uten bh. Men kjolen min er jo såpass tettsittende at det kunne kanskje gått bra. Har man a eller b-kopp så slipper man kanskje lettere unna uten bh. Har vel gjerne noe å si hvor 'slappe' puppene er også - jeg for min del vil gjerne ha litt push på dem, hehe.. Samtidig med at jeg kjøpte bh-en kjøpte jeg også matchende truse, strømpeholder og lange strømper. Går aldri med slikt til vanlig, men akkurat den dagen kan det være kjekt å være litt mer sexy under kjolen.. Kanskje jeg liker det og begynner å gå mer med det også, tror nok samboeren hadde blitt glad da ja! Strømpene jeg kjøpte kostet litt, men guuuuud så lekre de er.... ville nok ikke gått med LaMote strømpebukse akkurat den dagen, jeg da.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Om man må ha BH under kjolen kommer an på både kjolen og puppene. Prøv begge deler og finn ut hva som føles best og ser finest ut. Jeg tror jeg kommer til å gå for vanlig solbrun tynnstrømpebukse med hold in over magen, gjerne til 50,- kr fra LaMote.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå