Gulosten™ Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Negativ test i dag, på Babyverden står det at det er 0 dager til en graviditetstest kan være positiv. Men forventet mens (på 30-dagers syklus) er i morgen. Ekstremt lite vonde pupper (det er veldig unormalt, har hatt vondt i puppene i en uke før hver mens det siste året). Det stikker og murrer i magen, ikke som vanlig før mens og mye mindre. Jeg har halsbrann, har en helt syyyk luktesans. I går luktet det plutselig øl da jeg satt i sofaen, jeg liker ikke øl og drikker det aldri, gubben drikker veldig sjelden han og. Så håpet er fortsatt her, men foreløpig negativ test. Da jeg skulle ha Soff testet jeg på dag 35, i dag er dag 30. Flere som venter som vil gi en liten statusrapport?
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hei på deg. Jeg skulle hatt mensen i går, men den er ikke kommet. Tok test i dag morges, men den så negativ ut - bortsett fra at det var en svaaak skygge strek. Jeg så den og det gjorde sambo også, men er veldig usikker. Synes den lille streken som skal bli blå om man er gravid uansett når man har tisset på pinnen? Venter skikkelig på mensen nå - hvis ikke så må jeg ta en test til i morgen kanskje. Dette er 5 pp og jeg begynner å bli utålmodig!! Har egentlig ikke noen symptomer heller, bortsett fra at jeg har hatt vondt i korsryggen siden forige fredag og mensmurringer i magen.
Gulosten™ Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 Så spennende:) Jeg har aldri opplevd den streken som skal bli blå ved negativ test. Kanskje du bare har svakt med HCG enda? En skyggestrek er en ånkli strek er det mange som sier. Ta en ny test i morgen:) Er det CB du har testet med? Hahahaha nå skjønte jeg nicket ditt også!! Ler meg i hjel:P
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Ja, teste med vanlig CB - ikke digital. Nick fra Austin Power - goldmember. Morsom film . Får ta en ny test i morgen da - dette blir spennende. Men tør ikke håpe på noenting siden jeg ikke føler meg noe gravid. Men skal ut og ta meg noen drinker i morgen, så det er i så fall greit å få det helt avkreftet. Lykke til til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå