Gulosten™ Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Men nekter å si hvor mye...!! Hun sa hun ble svimmel, fikk høyt blodtrykk, pustevansker osv, og at hun måtte legge seg litt på dagen i går... :S Jeg var jo så dum at jeg nevnte min manglende bursdagspresang for 2 måneder siden, selv om hun fikk presang av meg (da jeg til og med hadde dårlig råd). Det er vel vanlig å gi sitt eneste barn bursdagsgave...? Hun sier "mulig vi kan planlegge en ferietur", "hilsen en sliten, men lykkelig Mams". Da jeg nevnte det med bursdagsgaven svarte hun: "Fremdeles syns jeg det er så veldig rart at jeg bare skal gi presanger og ikke få. Men det er mulig at jeg er egoistisk. Savnet er stort etter noen som kommer og hjelper meg uten å bli sure og uten at jeg må mase". Hahaha... Jeg kan vel se langt etter den bursdagsgaven... LOL. Rare mennesket.
1881 Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Kanskje du kan finne det ut på norsk tipping sine hjemmesider om du har en ide om når hun kan ha vunnet pengene! http://www.norsk-tipping.no/page?id=93&key=78005&tp=ca Er det snakk om at hun var ekstra kanidat så står jo det i alle fall på norsk tipping sine sider selv om hun er anonym, det står jo hvor kanidaten bor! Gratulerer til moren din, kanskje det blir presang på deg nå!
* 5 om dagen * Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 det går jo ann å finne ut av det, om du vet sånn ca tid ho vant....
Gulosten™ Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2008 Det var på tirsdag, og jeg har sett sendingen. Det kommer opp kommuner på de som vinner første bilde, første ramme og første brett, og det var ingen av dem. Extrakandidaten var en mann fra Alta. Den eneste premien det ikke har stått noe kommune eller noe sånt på er de 4-5 tallene de trekker på neste fulle brett, etter at første brett er trukket. Der var premien på 150.000, eller 7000. Jeg tror ikke hun fikk høyt blodtrykk og planlegger ferietur for seg og oss hvis hun har vunnet 7000... Hehe.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 HVA? Oj, det var en spesiell beskjed fra en mamma.... Jaja, vi får legge lista litt høgere sjøl, da, Dulosten, til våre små blir voksne:0)
Mrs. Bouquet Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Forstod ingenting jeg, mulig jeg har blitt bitt av dumbasilla.
Gulosten™ Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2008 Hun er og blir rar, ingen tvil om det:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå