Resilience Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har de siste dagene dovnet bort i armene, spesielt om natten, men også innimellom om dagen. Noen som har vært bort i noe lignende? Det er ikke farlig?
Danmi Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hei. Jeg har det likedan,kjennes ut som jeg har lagt på armene slik at dem dovner bort,så prikker det etterpå.. Fryktelig stiv og støl i fingrene i tillegg. Leste igår om noe liknende,det kunne komme av at man har vann i kroppen.. Skal på kontroll i morgen,da skal jeg spørre legen:)
Resilience Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 Nemlig, haha alt har jo med dette vannet å gjøre... Forrige uke hovnet munnen min opp! Ok, skriv gjerne hva legen din sa. Jeg skal ikke til min før på tirsdag. Det er vel sikkert ikke noe farlig....
Danmi Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Syns det er merkelig at kroppen holder på vannet i denne varmen.. Skulle tro man ville bli lettere dehydrert,men,men,satser på at det er vanlig og ikke no farli:)
Resilience Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2008 Hei, jeg søkte litt og fant dette: http://mammanett.no/design.php?side=Graviditet/svplager/prikking_i_hender Det ser ut til at det ikke er farlig, kommer av vann i kroppen som du sa og går over ved fødsel. Hvor langt har du igjen? Ja, ikke sant? Jeg føler at bena mine spesielt er et forskningsprosjekt. Skikkelig tempurfeeling på dem! Hehehe
Danmi Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Supert! Har på følelsen av at om det er noe som virkelig er galt,vil man merke det på et eller annet vis,-håper jeg da:) Jeg har termin 30 august så det er ikke så lenge igjen,skal nok holde ut med diverse små plager..
Resilience Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2008 Har du??? Samme termindato som meg!! Da skal jeg følge litt med på deg fremover. Spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå