Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene dovnet bort i armene, spesielt om natten, men også innimellom om dagen. Noen som har vært bort i noe lignende? Det er ikke farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har det likedan,kjennes ut som jeg har lagt på armene slik at dem dovner bort,så prikker det etterpå.. Fryktelig stiv og støl i fingrene i tillegg. Leste igår om noe liknende,det kunne komme av at man har vann i kroppen.. Skal på kontroll i morgen,da skal jeg spørre legen:)

Skrevet

Nemlig, haha alt har jo med dette vannet å gjøre... Forrige uke hovnet munnen min opp! :D

Ok, skriv gjerne hva legen din sa. Jeg skal ikke til min før på tirsdag. Det er vel sikkert ikke noe farlig....

Skrevet

Syns det er merkelig at kroppen holder på vannet i denne varmen.. Skulle tro man ville bli lettere dehydrert,men,men,satser på at det er vanlig og ikke no farli:)

Skrevet

Supert! Har på følelsen av at om det er noe som virkelig er galt,vil man merke det på et eller annet vis,-håper jeg da:) Jeg har termin 30 august så det er ikke så lenge igjen,skal nok holde ut med diverse små plager..

Skrevet

Har du??? Samme termindato som meg!! :D

Da skal jeg følge litt med på deg fremover. Spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...