Gå til innhold

Dere trondheims jenter :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prata om å kanskje flytte dit. Driver å ser litt på finn nå.

Hvor er det fint å bo med små barn? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heimdal:-D (Trondheim Sør på finn) Kort vei til det meste, mange skoler/barnehager, et supert sted å bo:-D Trondheim sånn generelt er en flott by som har mye å by på for alle, en veldig ok by å bo i når man har barn, mange barneutstyrsbutikker, lekeland, pirbadet (her er det bare supert;o)), teater, og ikke minst: Det bor veldig mange hyggelige folk her:-D Lykke til!

Skrevet

Heimdal er jo nesten et eget sted..utenfor Tr.heim :) Byåsen, nedre er topp! kort vei å gå til byen, god bussforbindelse, nært bymarka med badeplass og turområde:) tror de ligger under vest på finn.no

Skrevet

skaun vis man ønsker å bo litt utenfor byen. knall plass. mange badeplasser og turområder, halltimes kjøring inn til byen, samme til orkanger. anbefales... :o)

Skrevet

Kolstad:O) hær e d fint vettu. spørs om du ska bo i blokk eller hus da. bra utvalg av d meste,kort vei t city syd og 15 min til sentrum med buss:O)

Skrevet

Om jeg kunne valgt å bo der jeg villa ville jeg flytta til Nardo/Othilenborg, Moholt/Tyholt, Steinan omr.. Der synes jeg det er fint også er det gode bussforbindelser og kort vei til sentrum :)

Skrevet

Ikke flytt te Kolstad/ Saupstad eller romolslia og kattem!! Det sies å være de hardeste plassene å vokse opp i trheim.. Har selv jobba i butikk på saupstad og der er det mye rart for å si det mildt!!

Skrevet

Signerer begge innleggene til Wivi jeg.

Trondheim øst er definitivt best, men det er knalldyrt :-((

Skrevet

Vi bor på Tiller, og stortrives her. Er selv vokst opp på Tiller. Her bor det veldig mange barnefamilier:)

Skrevet

Går jo ann å bevege seg litt nordover.. et par mil. til stjørdal fks. her er det veldig bra å bo! ikke midt i byen,men alikevel en passe stor sentrum,med alt man trenger. dessuten kort vei til trondheim by og kort vei til flyplass!

Skrevet

hmm, variere svar her ser jeg! hehe

Heimdal er nesten 2 mil utenfor trondheim sentrum

Kolstad og Saupstad er kun blokker

Tiller er ei myr stappfullt av rekkehus

(Ja, nå var jeg negativ altså.)

Stemmer for:

Byåsen, eller Lade. Veldig fint, landlig med nær byen.

Skrevet

Takk for svar :o)

Får vel vite litt mer ang jobb til sambo om noen uker. Har bare vært på ikea, trondheim torg og city syd når vi har vært der, så er ikke kjent utenom. Skal sjekke ut disse stedene :o)

Tenker en del på om det går greit å komme i kontakt med folk der. Men tenker det går greit for gutten min å få seg noen lekekamerater når han blir litt større :-)

Skrevet

leinstrand=)=) vi flyttet hit for ett halvt år siden å stor trives. under 20 min inn til byen, også bor vi på landet med utsikt, helt ny barnehage, en passe stor skole og akebakker i nærheten=) kunne ikke hatt det bedre! koselige plasser å trille turer også.

de er nettopp ferdig å bygge ett helt nytt boligfelt rett ovenfor der jeg bor, står inne på finn under leinstrand. ta en titt=)

Skrevet

Heimdal/Tiller:-)

At det er 2 mil til Heimdal er ikke sant...det er litt over 1 mil!! Og for det meste kjører du på E6 så trafikken går mye raskere enn fra de andre bydelene og inn til byen. I tillegg får du mye mere hus/leilighet for pengene der i forhold til mange andre steder. Men enig med hun over her som sier unngå Kattem/Saupstad og disse typiske blokk-stedene...

Skrevet

I tillegg har man ALT man trenger på Tiller så ikke så ofte man behøver inn til selve byen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...