hedda:-) Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Har akkurat kjøpt ei brukt vogn til bruk i barnehagen, den er i god stand så ingenting å klage på:-) Det eneste jeg kunne tenkt meg å fixe er innsiden av kalesjen, den er i lyst stoff, lyst gult/beige, og rimelig skittent etter at et den har vært i bruk i mange år. Utsiden er mørk blå, så jeg tør ikke prøve meg på vaskemidler med masse bleking i. Noen som har gode tips til hvordan jeg kan få den rein??
hedda:-) Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. juli 2008 opp opp... ingen som har et godt tips?:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå