Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter amme-BH. Jeg har ikke sett mye, men det virker som om de fleste er ganske "slappe" og uten vattering. Noen som kan anbefale Amme-BH, eller som vet hvor det selges slike med vattering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant meg heller ikke ammebh, men jeg fant meg derimot ammesinglet! Å den virker kjempe bra, fungerer akkurat som en bh. Kjøpte den på lindex.

Du må prøve en slik en:o)

Skrevet

Oo, hvilken Lindex kjøpte du den på, har ikke sett sånn jeg - men var jo veldig smart!

Forresten så har H&M noen "fine" ammebh-er i sorte blonder med leopardmønster på. Er spile i dem, så slippe puppene henge altfor mye.. hehe

Skrevet

Kjøpte den på lindex i Bodø, men jeg renger med at de har de på andre lindexbutikker også:o) Har også sett slike på cubus, så det er jo bare å spørre på alle undertøysbutikker om de har ammetopper.

Skrevet

På Babyshop på Slependen har de ammetopper til 50%! Må nok ha en bh under da, for det er sånne topper der du skal komme lett til puppen, det er ikke noe til å holde de på plass under der :)

Skrevet

Gode tips, men ingen som vet om det finnes slike som er vatterte?

Skrevet

Ikke sett noen som er vatterte i noen butikker eller nettsider jeg har vært innom. Vil tro tanken er at det blir jo "vattert" uansett med ammeinnlegg, så da trengs det ikke ekstra vatt:P Nei, ikke vet jeg, men har ikke sett det noen steder så lover dårlig..:(

Skrevet

Hvis du holder til i Oslo eller nærheten, så kan jeg anbefale en butikk som heter Lalina. Det er en undertøysforretning, de er veldig flinke der.

Selv bor jeg nordpå, men blir å dra innom der å kjøpe amme-bh neste gang jeg er i Oslo. Jeg har så ukurant bh-størrelse, at jeg ikke kan kjøpe bh'er på Lindex eller andre kjedebutikker. På Lalina er jeg sikker på å få en som passer til meg.

Skrevet

Jeg har da sett flere vatterte på Lindex. Har kjøpt en selv.

Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte vatterte amme-bher på lindex for noen dager siden. Kostet 169,- og de virket veldig gode. De hang på et stativ med mange forskjellige amme-bher og amme-singleter!

Hvert en titt på lindex;)

Skrevet

Noen som vet om hvor man finner amme-BH som er større enn 80D...?

De største de har på H&M er jo 80D... :(

Skrevet

Tusen takk, da skal jeg titte litt i de butikkene :) :)

Skrevet

Hadde kjøpt flere billige på HM før snuppa ble født forrige gang, og de endte jeg opp med å kaste i søppla :-( Puppene bare datt ut når jeg lå på siden, og de var vondt å ha på.

Så jeg kjøper kun Triumph sine amme BH`er. Disse er det en ekstra kant på som sørger for at puppen ikke "detter ut", og ikke minst er det veldig gode BH`er :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt to amme- BHer på Reflex butikken. www.ANITA.com. De kostet 175 kr og er veldig gode. Jeg brukte ikke BH de to først måndene fordi puppene var så vonde og jeg var redd for tette melke ganger.

Vattering? Det trenger du ikke fordi du må ha ammeinnlegg og ull pads. Da blir de ikke særlig slappe!!! Ammende mødre lar puppene strutte!

(Dersom du får problemer med amming anbefaler jeg www.Ammehjelpen.no.)

Skrevet

Vaterte amme-bh er å finne på Lindex. i hvit og svart. 169;

Skrevet

Hei! Jeg ble mamma for ca 1 uke siden, er førstegangs, og hadde kjøpt triumph "mamabel" glatt amme-bh. Den er kjempegod! Men den ble for liten selv om jeg køpte to str større enn jeg pleier! Så mitt råd er å ikke kjøpe mange før du har fått i gang melkeproduksjonen skikkelig. Kanhende du får deg en overraskelse slik som meg! Når det gjelder "padding" så husk at brystvortene lett blir såre: Lurt å ikke ha for mye utenpå som presser dem inn/klemmer på dem. De såkalt slappe amme-bh'ene ser ganske så stramme ut når de er på, det kan jeg love! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...