Miss Dynamite Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 er vel EGENTLI imorgen hvis det er 28+1 som gjelder, men tok det på et rundt tall! ehe.. håper tiden her går myye fortere enn det har gjort tidligere!!!
Resilience Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hei! Velkommen og grattis! Her synes jeg at tiden går fort fort fort, men de som er heeelt på slutten tror jeg venter veldig... jeg er 36+1 i dag og har også ei lita jente i magen.
Miss Dynamite Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 heisann! ja, forstår de som er helt på slutten. hehe... så gøy da,at du har ei jente du også!!!
AO3 Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Hihi, jeg hopper også over i dag, selv om jeg "bare" er 28+0. Iflg overskriftene her inne hører man ikke til hverken på 2tri eller 3tri den dagen man er 28+0, og det er jo vittelig den dagen man starter på den tjueniende uken, så jeg skjønner ikke hvorfor det står 28+1?!
Miss Dynamite Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2008 hehe.. det er så teit.. vi er liksom.. ingensteder!!! næh, da kan jeg like gjerne hoppe over her! hehe...
Miss Dynamite Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2008 men oktober baby. du skulle vel vært her før? du har termin 24 okt. jeg har 25.....
AO3 Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Ja, dagen i dag er liksom et eneste stort vakuum her inne på bim. Jeg hoppet over på 2tri da jeg var 12+0 også, jeg.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 hihi du rakk å komme inn hit før jeg hoppet ut:D
AO3 Skrevet 31. juli 2008 #10 Skrevet 31. juli 2008 Grysom: ja, artig å "se" deg igjen! Har tenkt på deg, faktisk! Babybenz: Ja, jeg skjønner ikke helt... Jeg tenkte akkurat på det i forhold til sima80, som også hoppet over i dag, og har termin 22. oktober! Hvis hun er 28+1 i dag, blir det en dag forskjøvet i forhold til meg. Det er mulig de regner litt ulikt rundt omkring? Da jeg var hos gynekologen, var jeg plutselig kommet en dag lenger enn jeg var iflg jordmor. Jeg går etter skrivet jeg fikk på ordinær UL... Der står både uke+dag den dagen jeg var på UL og termin.
AO3 Skrevet 31. juli 2008 #11 Skrevet 31. juli 2008 Grysom: hehe, rotet med trådene, trodde først at du hadde svart inne på "mitt" innlegg! Ser jo nå at du skrev det til BB. Uansett, koselig å "se" deg igjen.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 31. juli 2008 #12 Skrevet 31. juli 2008 hehe kjempe koselig å se dere begge:D
*tornerose* Skrevet 31. juli 2008 #13 Skrevet 31. juli 2008 Grattis :-) Ny her i dag jeg oxå. Vi er visst mange :-) Kjempe koselig!!!!!
Miss Dynamite Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 31. juli 2008 hei grysom, ja jeg forta meg masse vettu. Hehe.... Hmm Meg80, ja forstår ikke det helt as... rare greier med den regninga. jeg følger regninga som er til den runde plata som jordmødrene og alle de følger.... var hos jordmor istad. 28+0 der gitt... så.. hmm Grattis til deg og lucky!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå