Gå til innhold

kommer over hit idag jeg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er vel EGENTLI imorgen hvis det er 28+1 som gjelder, men tok det på et rundt tall! ehe.. håper tiden her går myye fortere enn det har gjort tidligere!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Velkommen og grattis!

Her synes jeg at tiden går fort fort fort, men de som er heeelt på slutten tror jeg venter veldig...

jeg er 36+1 i dag og har også ei lita jente i magen. :D

Skrevet

heisann! ja, forstår de som er helt på slutten. hehe...

så gøy da,at du har ei jente du også!!!

Skrevet

Hihi, jeg hopper også over i dag, selv om jeg "bare" er 28+0. Iflg overskriftene her inne hører man ikke til hverken på 2tri eller 3tri den dagen man er 28+0, og det er jo vittelig den dagen man starter på den tjueniende uken, så jeg skjønner ikke hvorfor det står 28+1?!

Skrevet

hehe.. det er så teit.. vi er liksom.. ingensteder!!! næh, da kan jeg like gjerne hoppe over her! hehe...

Skrevet

men oktober baby. du skulle vel vært her før? du har termin 24 okt. jeg har 25.....

Skrevet

Ja, dagen i dag er liksom et eneste stort vakuum her inne på bim. ;) Jeg hoppet over på 2tri da jeg var 12+0 også, jeg.

Skrevet

det gjorde jeg også..Hehe

Skrevet

hihi du rakk å komme inn hit før jeg hoppet ut:D

Skrevet

Grysom: ja, artig å "se" deg igjen! Har tenkt på deg, faktisk! :)

Babybenz: Ja, jeg skjønner ikke helt... Jeg tenkte akkurat på det i forhold til sima80, som også hoppet over i dag, og har termin 22. oktober! Hvis hun er 28+1 i dag, blir det en dag forskjøvet i forhold til meg. Det er mulig de regner litt ulikt rundt omkring? Da jeg var hos gynekologen, var jeg plutselig kommet en dag lenger enn jeg var iflg jordmor. Jeg går etter skrivet jeg fikk på ordinær UL... Der står både uke+dag den dagen jeg var på UL og termin.

Skrevet

Grysom: hehe, rotet med trådene, trodde først at du hadde svart inne på "mitt" innlegg! Ser jo nå at du skrev det til BB. Uansett, koselig å "se" deg igjen. :)

Skrevet

hehe :) kjempe koselig å se dere begge:D

Skrevet

Grattis :-) Ny her i dag jeg oxå. Vi er visst mange :-) Kjempe koselig!!!!!

Skrevet

hei grysom, ja jeg forta meg masse vettu. Hehe....

Hmm Meg80, ja forstår ikke det helt as... rare greier med den regninga. jeg følger regninga som er til den runde plata som jordmødrene og alle de følger.... var hos jordmor istad. 28+0 der gitt... så.. hmm

Grattis til deg og lucky!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...