Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet som sagt positivt på tirsdag med CBD. Plutselig slo det meg,-enn hvis testen var feil. Måtte ta en ny på igår, testet med vanlig Cb og det kom et flott kryss opp. Siste gang nå imorges tok jeg enda CBD som lyste gravid. Etter så mange negative tester i løpet av de siste 7 mnd, er det så herlig å teste positivt!

Er det andre enn meg som må ta både 1-2-3 tester for å tro på det??

Idag skal jeg fortelle samboeren min det, har vært ute på reise og ville fortelle det ansikt til ansikt. Gjett om han blir glad!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER så mye!!! Det er fort gjort å bruke en hel månedslønn på graviditetstester... Vanskelig å tro når det først skjer, ikke sant? Velkommen til april-klubben!

Skrevet

heisann... Jeg måtte også teste flere ganger. Så utrolig godt å se at streken bare plutselig kom til syne..:) Så du er ikke alene der:)

Skrevet

Takk dere!

Ja, der er herlig å se krysset lyse mot deg! Kunne nok ha tatt en test hver dag fremover,like herlig hver gang! Men det er jo galskap, og ikke minst dyrt!! Ser dere inne på aprilklubben :) Har endret nicket mitt fra "Luna24" til "Luna med aprilbaby".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...