Gå til innhold

jeg er blitt en slem heks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoff jeg har så dårlig samvittighet!

i det siste har jeg hakket så innmari på samboeren min...blir så frustrert og irritert på småting som egentlig ikke har noen betydning! Klarer ikke la være og skulle gjerne bitt av meg tungen mange ganger! angrer jo med en gang jeg har sagt noe stygt..

Han er jo verdens snilleste og vi blir venner fort igjen, men likevel..han burde jo slippe å høre sånne ting..

Kanskje vi har for mye tid sammen (4 uker ferie+ 3 uker perm hvor jeg er hjemme også)

noen tips til å få meg til å holde kjeft!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kjenner meg godt igjen - jeg er på helt samme måte. Jeg hakker og pirker på alt han sier og gjør, og så fort jeg har sagt det så angrer jeg. Er ikke meninga å være slem, men hører jo godt ordene som kommer ut av munnen min - og det er slemt så og si alt sammen.

Hvis dere går oppå hverandre så er det kanskje ikke så rart at dere irriterer hverandre litt, men kanskje prøve å få litt "alenetid" hver dag. Enten du går tur og lar han være litt alene eller omvendt, deilig å kunne savne hverandre litt også:)

Skrevet

Kjenner meg også igjenn her, og det som hjelper meg er å prøve å se "det store bildet".

Hvor heldige vi er som har hverandre og det nydlige barnet vårt, og hvor flott fyr han er. Noe man glemmer av og til i hverdagen når å støvsuge gulvet betyr at han drar støvsugeren fram og tilbake noen runder midt på gulvet og ser spørrende på meg når jeg drar den fram igjenn etterpå og spør "skal man støvsuge listene også???" Slike teite filleting betyr så lite når vi alle glad i hverandre, har et sunt og harmonisk forhold, er friske og klarer oss greit økonomisk også selv om det er trangt.

Heldige er vi :)

Fine mannen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...