Sivalur Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Husker ikke alle titlene, men 'får en søster' er den siste hvertfall.
heisand? Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 jeg sliter med engelsk så har tenkt til å lese de på norsk. men er de lette å lese på engelsk eller vanskelige ord innimellom?
Sivalur Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 De er veldig lettleste. Det er jo såkalt chick lit, altså ikke akkurat høykultur... men underholdende nok for det synes jeg da. Hvis du vil øve deg på engelsk, så tror jeg det er fine bøker å lese, husker ikke akkurat om det var mye vanskelige ord, leser veldig mye på engelsk så tenker ikke så mye over språket egentlig. Men språket i disse bøkene er enkelt nok vil jeg tro. Hvis du har de andre titlene så tror jeg at jeg husker rekkefølgen sånn noenlunde. Er det ikke 3 bøker? Eller har det blitt 4? Hvis det er 3, så er den i midten, den hvor hun reiser til New York hvertfall.
Kate77 Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Tror rekkefølgen er slik: Treffer blink New York Får en søster Får en baby
Sivalur Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Å, da har det kommet en til som jeg ikke har lest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå