Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid jeg ja! 5+1 idag. Håper alt går bra. Får vente å se. Alt kjennes greitt iallefall. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra for deg og masse lykke til!

Skrevet

Gratulerer, Randis!! Så bra at det endelig klaffet for deg!! Velkommen inn til oss på 1.trimester og Aprilklubben :) Når er termin?

Skrevet

Gratulerer så mye!!!:)

Skrevet

Grattis!!! :D Så bra at du fikk orden på syklusen din da! =)

Skrevet

Gratulerer. Jeg fikk det bekreftet i går og hører også til aprilklubben.Er det ikke en utrolig hærlig følelse??

Skrevet

Gratulerer så masse Randis :) Så morro :) Håper alt går bra denna gangen! KRyssa alt eg har for deg:D

Skrevet

Takk for alle lykkeønskninger! :) Er veeldig glad nå ja. Ifølge denne siden har jeg termin 04.04.09. Da vil legen min si at termin er 03.04.09. Er veldig spent på om det er denne babyen som holder seg fast og kommer ut om litt under 8mndr. Skal helt sikkert på ul om litt og alle tester av alle slag. Skal til legen 13.august. Er ikke hælen itaket før alt er bekreftet ok. Er positiv til det motsatte er bevist. :)

Skrevet

Gratulerer deg her også jeg! Masse lykke til!

Skrevet

Gratulere så mye=0) Godt å høre gode nyheter=)

Skrevet

Takk for det! :) Jeg håper dere kommer hurtig etter og at jeg ikke kommer tilbake hit. Dere er veldig hyggelige, men nå vil jeg videre. Treffes på den andre siden snart. :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...