*tornerose* Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Jeg foretrekker stramme egentlig for å fremheve magen, men fikk en kommentar fra min mor i går om at det ikke var noe fint :-( *snufs* Hun sa at det så litt løye ut med smal rumpe og stor mage.... Ble litt fornærma da ja...... Hva mener dere/ bruker dere?....
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Begge deler, kommer ann på underdelen egentlig:) HELST går jeg i tunikaer eller lange singletter og tights, hehe, veldig behagelig:)
Resilience Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Jeg synes det er kjempefint jeg! Ikke hør på henne, hvis du liker det.... Jeg bruker begge deler, men om jeg har vide er de alltid stramme under bysten for at jeg ikke skal se ut som et telt pga puppene.
jente Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Jeg bruker begge deler jeg,, Som regel en kjole og tights under, det synes jeg er deilig å gå med. Hva andre mener, det får være dems sak,,, Gå med hva du selv vil, det er du som skal føle deg "fin", så får andre men noe annet. Ha en fin dag:)
zeppi Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 I starten gikk jeg mest med løse topper, da jeg følte det var det jeg følte meg mest komfortabel i. Men nå, etter at magen har blitt relativt stor, syns jeg faktisk av og til at trange topper ser bedre ut, dvs. at jeg ikke ser så "stor"/"feit" ut som jeg gjør i helt løse topper. I starten var magen liksom ikke synlig, kunne godt se ut som en bare hadde lagt på seg noen ekstra kilo. Derfor likte jeg bedre løse topper, tror jeg.
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Jeg bruker for det meste stramme topper. Men da jeg var å besøkte farmoren min fikk jeg som kommentar: "har du ingen vide gravidkjoler du?" Tydeligvis sitter det igjen litt fra gammelt av å skjule magen mer. Kanskje har moren din også fått hørt noe lignende fra moren sin når hun har gått gravid. Jeg syns absolutt det ser finest ut når magen syns godt.
Lilja121 Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Jeg går i begge deler, men foretrekker mer ettersittende topper. Synes det er flott med magen og da ser i hvert fall folk at jeg er gravid og at jeg ikke bare har lagt på meg noen kilo! Dessuten er det deilig å kunne gå i ettersittende klær uten å tenke på å holde magen inne :-) Mye har endret seg siden våre mødre gikk gravide. Da min mamma gikk gravid for 30-35 år siden var det meste av mammatøyet formløse kjoler og tunikaer og man skulle i hvert fall ikke fremheve graviditeten. Så hun kommer kanskje fra en litt annen tradisjon enn den vi har i dag. Kos deg med struttemagen, du!
Lilja121 Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Og en ting til, samboeren min synes min gravidmage er kjempeflott. Det tror jeg mange gutter/menn gjør. Sikkert litt biologisk i tråd med den genetiske forplantningstrangen. Så lenge sambo er stolt får heller mor fnyse litt!!
Isaks mamma <3 Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 Kanskje din mor er litt gammeldags..? Jeg går kun med trange topper, hvis ikke ser jeg ut som en potetsekk! De aller fleste synes vel en gravid mage er pent, og om du har greid å beholde din smale rumpe så er jo ingenting bedre enn det. Uansett, kle deg slik at du føler deg komfortabel og fin selv. Hva din mor mener spiller jo ingen rolle =)
*tornerose* Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2008 Hei igjen, så godt å høre at det er flere som synes det er fint med stramme/ ettersittende topper/ kjoler :-) Ja dere har nok rett i at mamma tilhører en annen generasjon og at de på den tiden brukte vide topper og gjorde det meste for å skjule magen. Jeg har jo sett bilder av henne der hun går i disse stygge stoooooore toppene..... Og lilja 121, min mann synes også gravidmage er kjempe fint :-) Jeg spurte han i går da jeg hadde fått den kommentaren av mamma og da sa han følgende "synes det er finest når du viser frem magen jeg, da ser en i alle fall at du er gravid" :-) Så da ble jeg glad igjen, hehe ) Men måtte jo høre med dere damer her inne også, for å få en slags bekreftelse fra det samme kjønn, tihi :-) Jepp, helt enig, på tide å strutte med magene våre :-) Vi kommer til å savne den i ettertid :-) Klem!!!
*tornerose* Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. juli 2008 Takk mumi, jeg er så enig med deg :-) Føler meg også som en potetsekk med disse vide klærne, hehe!!!!!!
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #12 Skrevet 31. juli 2008 Jeg går i stramme klær, føler meg bare enda større om jeg skulle gå med vide klær. De gangene jeg går med vide klær, føler jeg meg formløs og som en strandet hval.. hehe..
Rascal_4.11<3 Skrevet 31. juli 2008 #13 Skrevet 31. juli 2008 Jeg går i begge deler, men liker best stramme lange singletter jeg, føler det ser bedre ut å vise frem magen enn å gå i noe som får en å se ut som en strandahval med presening over liksom Tror forresten gutter/menn syns gravid mager er fint, sambo liker iallefall topper som viser frem magen, hadde på meg en løs gravid tunika på kino med sambo og en kompis av han og fikk beskjed av kompisen at jeg ikke burde gå i vide topper når jeg hadde så fin baby mage og vise frem...hehe Svigermor derimot liker de litt videre tunikaene bedre ja, men hva forrige genrasjon foretrekker bryr meg midt i, for jeg har sett bilder av da hun gikk gravid og DE klærne hadde jeg ikke vist med i om det så stod på livet
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #14 Skrevet 31. juli 2008 jeg går og i begge deler ,kommer an på tunikaen liksom..men liker helst litt inntilsittende topper..som alle her og nevner..jeg synes jeg ser større ut i sånne vide topper,eller tunikaer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå