Gjest Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 1. Lille Luri og meg o",) 2. Monajenten 3. stinepijah 4. Annettemor 5. wonderFull 6. Grethe ) ~mamma til Andrea~ 7. Studenten™ 8. Bolle nr 3 9. barelillemeg 10. Styredama har gått i land 11. kian 12. Renate77 13. storebror og knerten 14. Mammaen til Luca 15. Joikaboll@ 16. Vektjenta <3 17. *Augustprinsesse* 18. (S) TinkerBelle <3 19. Red Maple Leaf 20. frk.Nilsen 21. Nelly79 med Theo og Milla 22. Palmesus 23. Den tørre melkekua 24. Mammaen til lille Snupp 25.Nå har vi 2 sjefer i huset 26. 5 om dagen 27. Randine med januarbaby 28. Mammatiltofirbenteogentobent 29. TanteLilla 30. Bjørnen Collargol
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Har veid meg nå. 77.2 kg. Gått ned 1.2 kg siden vi begynte. Ikke mye, men jeg trener masse, så bygger muskler i stedet. Ser ut som om jeg har mistet minst 5 kg. Og rompa har løfta seg betraktelig;) Veldig fornøyd hittil, selvom jeg kunne ønske at det var mer synlig på vekta da! Kommer tilbake med resten av målene. Skal kjøpe målebånd etterpå,) Hvordan har det gått med dere andre?
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Glemte å si noe.. hehe. Prøvde buksa mi i str 40 og den var blitt for stor;) JIPPI!
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Flinke du!!!! :) Jeg strever fortsatt mde og komme ned i "før-ferie-vekt", så jeg skal komme sterkere tilbake neste uke ;o)
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Hehe;) Det er fader ikke lett å slanke seg. Det er et slit, men de ter absolutt verdt det. jeg gleder meg sånn til å komme ned i de gamle buksene. 3 kg igjen til det nå
Monajenten Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Har som vanlig ikke vekt, så veier meg hos naboen senere. Livvidde: 69,5 cm. Hoftevidde: 97,5 cm. Begge lår: 58,5 cm. Alle målene er nøyaktig lik forrige uke, og det er jeg fornøyd med. Jeg skeiet ut i helgen, og hadde en venninne på besøk og grillet i går, så jeg er veldig fornøyd med dagens målinger. Blir også fornøyd hvis vekten ikke har gått opp, men regner ikke med den har gått ned denne uken. Dagens inntak foreløpig: Nutrilettshake.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Jeg veier meg i morgen som dere vet! Flinke har dere vært alle sammen.Gud så forskjell det er på hva folk kan bruke av størrelser. Jeg passer såvidt inn i størrelse 40 i bukser og veide iallefall forrige uke nesten 4 kg mindre enn deg lille luri. Folk har sikkelig forskjellig kroppsfasong! Ikke rart det er strevsomt å kjøpe jeans feks!! hehe! Grattis med "ny" buksestørrelse!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 spist så langt i dag er som følger: frokost: chai latte på soyamelk og iskaffe på soyamelk lunch: "pizza" mama lupes som i går.. middag: det aner jeg ikke enda, men ser ut som det blir bare meg og lille i dag. Kanskje fransk fiskegrateng eller noe..
melkekua™ Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 Gått ned enda 1 kg, så tilsammen blir det 4 kg ) Frokost: 2 ketolysebrødskiver, ene med brie og noen druer, den andre med pepperoniost (tubeost) med agurk. Lunsj: 2 ketolysebrødskiver med noe pålegg....skal spise lunsj nå....litt seint, men har vært hos fotografen med lillegutt ) Middag: wok med svinekjøtt og grønnsaker. Blir vel litt hjemmelaget is eller noe annet til kvelden, ble ikke is igår kveld.
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #10 Skrevet 31. juli 2008 Akkurat målt - ingen forskjell fra sist uke bortsett fra over hofta hvor det var 1 cm smalere enn sist. Fornøgd med det siden jeg bare har vært middels flink denne uka. Spist mye mindre godterier enn jeg har gjort tidligere, men må innrømme et par feilsteg i løpet av uka ja... Og har ikke gått tur hver kveld pga varmen + litt andre ting så jeg får prøve å komme sterkere tilbake. Målet er vel å få på seg str 38 klærne fra en liten stund før graviditeten tok til, men er klar over at jeg må se langt fremover og ikke bli utålmodig. Håper ennå at ammingen skal hjelpe litt ôg Gratulerer dere som har fått så gode resultater - ha en fortsatt god sommerdag alle sammen!
frk Nilsen Skrevet 31. juli 2008 #11 Skrevet 31. juli 2008 Ikke gått ned noe særlig denne uka, kun 200g.... Så er enda ikke bikket 1kg ned siden vi startet. Trøster meg med at det går rett vei, og at feriebesøkene for denne gang er over! Det er lettere å spise sunt når man ikke har gjester..... Målene er de samme som forrige uke.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. august 2008 #12 Skrevet 1. august 2008 ja, da er resultatene inne fra helgens amsterdam-tur! 500 gram opp. Det kan jeg leve med. Satser på at de er borte igjen neste uke. hehe. Har ikke målt, for øya mine greide ikke det klokken 03.30 i natt da jeg sto opp for å dra på jobb. Så langt i dag har jeg spist: frokost - en bit av en atkins bar som smakte så jævlig vondt at jeg aldri skal kjøpe det igjen + 2 kaffelatte på soya lunch - mama lupes lefse pizza, en wienerpølse. (fy) middag - aaaner ikke enda..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. august 2008 #13 Skrevet 1. august 2008 middag ble: biffstrimler i kokosmelk og curry paste. brokkoli, paprika og sukkererter surret inn med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå