Gå til innhold

Er gresset grønnere på den andre siden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med verdens snilleste mann i 4 år. Vi har det godt, men jeg begynner å kjede meg. Og tankene mine begynner å fantasere om andre menn, reiser og bare det rett og slett å være singel. Jeg husker jo godt i min singel tid at da var drømmen om en snill man, men nå som jeg først har det begynner jeg å tvile på om jeg er og vil være så satt. Jeg har alltid vært impulsiv og meget reiselysten men dette er stuet bort og gjemt, men i perioder dukker de opp til overflaten og skriker etter oppmerksomhet. I tillegg så må jeg innrømme at jeg ikke er så snill mot samboer i de tider, det er akkurat som jeg skylder på han, og jeg vet at han fortjener bedre enn dette. Men jeg føler at jeg undertrykker deler av meg, og derfor må jeg spørre, er gresset grønnere på den andre siden???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i ditt tilfelle, NEI Mange trur det, men angrer på de gikk fra det de hadde.

Du har en snill man og dere har det bra ilag.

Jeg hadde en litt mere egoistisk mann som ikke stod opp i helgene , men bare sov, jeg måtte opp hver helg med ungene. Jeg følte meg som alenemor. Han satt foran pcn, jeg satt foran tv. For et liv.

Jeg ble mere og mere deprimert.

Så JA noen ganger er det grønnere på den andre siden, som i mitt tilfelle.

Men aldri om jeg hadde forlatt en snill mann jeg hadde det bra ilag med bare fordi singellivet frister.

Tenk deg godt om. Drar du og angrer er ikke sikkert du får han tilbake igjenn.

Skrevet

så lenge du ikke har en voldelig mann eller en som ikke bryr seg om deg ..så er svaret definitivt NEI!!

du kan treffe en mann å være sååå forelsket,å alt ser så glansfullt i begynnelsen..men d kommer en hverdag for alle..å du begynner å kjede deg igjen..nei gjør noe med den mannen du har,finn på noe med han,snakk med han om hva du føler..at du kjeder deg i forholdet,å si at dere må sprite d litt opp..

d er ikke verdt å gå fra en så snill mann så du sier du har..

jeg kan snakke om egne erfaringer..jeg har vært sammen med min i 11 år..ble sammen i tenårene..jeg har hatt min periode så du snakker om ..å d var rett før jeg mistet den eneste mannen på hele jorden så jeg vil være sammen med..men jeg såg d ikke den gang..å gjorde ting jeg ikke er stolt over..men vi fikk ordnet opp i forholdet ,å jeg er så sjeleglad for at jeg ikke mistet han..

klart vi har våre stunder,men da snakker vi om d.å begge er fast bestemt på at kommunikasjon er nr en..å alle må jobbe i et forhold,for at d skal fungere..ingenting kommer gratis..å hvertfall ikke kjærlighetetn

vi har ennå våre prøblemer..men vi snakker om d.å begge er innstillt på at vi må jobbe for forholdet ...ingenting kommer av seg selv..

Skrevet

ups..trodde jeg hadde mistet d jeg hadde skrevet på slutten der så jeg gjentok meg selv..beklager.-.-

Gjest Sekretøsa
Skrevet

For min del, ja...

For din del, vet ikke... Ikke en lett beslutning og ta, dersom du føler at det dere mangler, kan fikses...

Skrevet

Har dere barn sammen?

Skrevet

Ikke blir du dsingel igjen heller for du vil fortsatt ha barn og forpliktelser.

Om du kjeder deg allerede etter 4 år ma dere gjøre noe for forholdet. Hvorfor kan dere ikke reise mere? Eller gjøre tind hver for dere selv om dere er sammen?

Skrevet

En gammel kollega av meg fortalte om sin bestemor som i sin tid skilte seg fra sin første mann, noe som var svært uvanlig for her snakker vi om bestemoren til ei som er 60 år nå.

Hun giftet seg på nytt denne bestemoren, med en mann som senere døde. Atter traff hun en ny mann og giftet seg med ham, hvorpå han noen år senere også døde.

I sin siste manns begravelse hadde hun uttalt følgende;

Haddde jeg visst det jeg vet i dag, så hadde jeg blitt hos den første, for det er jammen noe galt med dem alle!

;-D

Tror uansett hvor lei man er eller hvor mye man kjeder seg i et forhold, så er det opp til en selv og finne løsninger som kan fungere. Om mannen er snill og dere har det godt, så ville jeg gjort alt jeg kunne for å få det til å funke.

Og husk: It takes two to tango;-D

Hilsen ei som har prøvd gresset på begge sider av gjerdet.

Skrevet

Nei ikke så lenge du har en snill mannre! Gresset er som grønnest når man er nyforelsket men slik er det jo i alle forhold.

Hvis dere har barn sammen bør du ikke finne på å gå fra han det er alt for egoistisk ovenfor barna. Hold sammen og tenk på alt du savnet da du var singel, må ha vært en grunn til at du søkte inn i et forhold..

Slik du beskriver det er det i ALLE forhold. Det går opp og ned. Ville vært skummelt hvis det bare var oppturer, da hadde jeg i alle fall begynt å lure på om han hadde noe å skjule.

Hvor lenge har dere vært sammen? Har dere barn?

Skrevet

Hei alle sammen...

Tusen takk for svar. Vi har vært sammen i 4 år og har ikke barn sammen. Jeg var gravid, men mistet dessverre etter 6 uker. Jeg venter nå på mensen slik at vi kan prøve igjen. Noe som gjør meg enda mer usikker. Følte meg oppglød og glad når jeg ble gravid for nå ca 3 mnd siden.....men er nå redd for å sette igang igjen.

Siden vi kjøpte huset vårt for 3 år siden har absolutt alle våre penger gått inn der. Det var et større prosjekt enn antatt, så jeg føler at min frihet har skrumpet mye pga av dette.

Jeg tror jeg skal høre på alle dere, iallefall vente til etter huset er ferdig.....Tusen takk for svar igjen!

Skrevet

Hvis man har en mann som ikke respekterer en, så vil jeg si at JA, gresset er som regel grønnere på den andre siden, eller det finnes i allefall grønnere gress der ute! Jeg synes menn som ikke bidrar med husarbeid og barnestell, menn som prioriterer tiden sin utenfor hjemmet og menn som er utro mangler respekt for partneren sin. Da er det faktisk fullt mulig å få seg noe bedre.

Hvis problemet kun er at du kjeder deg, så er det helt normalt i perioder. Jeg synes du nesten må se det an en stund, ikke tenke så mye på det, og så se hvordan det går. De forholdene som varer lengst er de forholdene som overlever kjedelige perioder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...