Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hei. Jeg har snakket med en fyr på nettet, det starta med litt tull og flørt om vi ikke skulle være elskere. Jeg har samboer og 2 barn. Jeg er lykkelig og vi har et bra sexliv. Etterhvert som han har snakket så føler jeg en sånn spenning, jeg har aldri vært utro noengang med noen. Ser på meg selv som ei trofast dame som med prinsipper. Men hver gang vi utveksler samtaler så blir jeg mer og mer nysgjerrig, jeg ligger og tenker hele nettene. Føler nesten som jeg har vært utro bare ved tanken. Noen som opplever en lignende situasjon? Og hva vurderer du å gjøre ? Vi har vært sammen i 15år, vært opp og nedturer men sånn er jo familielivet. Er det normalt å tenke dette? Og det er vel lov så lenge en ikke utføre det og kun har det som en fantasi?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hadde du syntes det var greit om mannen din gjorde det samme? Forbered deg på trøbbel den dagen han oppdager hva du driver med. Jeg synes ikke det er greit, kall det så uskyldig du bare vil, men å fantasere om en annen som du har mulighet til å få, det kaller jeg utroskap. Å fantasere om Brad Pitt eller George Clooney blir jo noe helt annet, ettersom det er meget usannsynlig at du noen gang skulle få sjansen med dem..
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Bare minner om alle de innleggene her inne som handler om at mannen gjør det samme. De færreste av os kvinner godtar unnskyldningen "det er bare litt spenning i hverdagen". Kan hende mannen din ser annerledes på det, men det vet du vel ikke? Problemet er når en partner oppdager det, ser på det som tillitsbrudd, "emosjonelt utroskap", og forholdet får alt fra en liten knute til en alvorlig knekk. Noen ganger også brudd. Jeg skjønner at det virker uskyldig nok i dine øyne, men for en partner svir det noe helt for jævlig, og kan sende selv den beste rett i kjelle'n :-/
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Kan si at jeg sliter med tilliten til partneren etter mer uskyldig flørting enn det der, og det er 1 1/2 år siden...
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 ....slapp av...du trenger det vel...en liten flørt....det er ikke utroskap så lenge det ikke utvikler seg.....og det kommer ikke til å vare evig....så kos deg mens det står på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå