Mamman til AM&JS Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Er såååå trøttt...er i uke 11...og vil bare sove sove sove...:/ Vondt i magen har jeg også..og er litt bekymret over at dette ikke har med graviditeten å gjøre.... Skal ikke til legen før på mandag til første kontroll.. Hjæælp.....hva gjør jeg.?? Noe man får sykemelding for...trøtthet?? Små kvalm etc?? Ååh vil ikke det heller...
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hehe! Det var nesten så jeg trodde det var meg selv som hadde skrevet innlegget! Jeg har vært trøtt siden uke 6. Kvalmen gikk over i uke 8 (heldigvis), men er fortsatt trøtt og utslitt. Var sykmeldt en uke da kvalmen var på sitt verste, så hadde jeg to uker ferie, og nå er jeg 50% sykmeldt pga at jeg også rett og slett sovner på jobb. Merker nå at jeg er mye, mye mer effektiv på jobb, nå som jeg bare jobber 4 timer. Orker også å gjøre ting hjemme. Og det skal jo også gjøres. Hadde jeg jobbet fullt, så hadde jeg verken orket å lage mat eller ta klesvask. Mannen min gjør nemlig ikke det uten at jeg ber han om det. Dessuten er hans jobb å ta seg av hagen, klippe gresset + at han har pusset opp i flere uker. Så jeg følte til slutt at det var mest rettferdig for alle at jeg tar det litt mer med ro når det gjelder jobbingen sånn at jeg orker å være kone og stemor også. På sykmeldingen min skrev legen at jeg ikke klarte å jobbe fullt, pluss at jeg hadde problemer med nattesøvnen (selv om jeg ikke har det, sover godt om natten, men trenger mer søvn enn jeg har tid til). Så ja, det er ikke noe problem å få sykmelding for tretthet. Man må lytte til kroppen! Hvis man sovner på jobb, så tyder det på at man trenger mer hvile! Det er barnet ditt det er snakk om! Og det er ikke bra å stresse. Kanskje 50% sykmelding hadde vært noe for deg også. Det hjelper hvertfall meg veldig! Ta en telefon til legen du!
Mamman til AM&JS Skrevet 1. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2008 Takk for svar!! HOlder ut dagen hvertfall.. Skal til legen på mandag morgen på første kontroll så...er vel 11 uker jeg nå...Når har du termin??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå