Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Vet ikke helt hvor jeg skal begynne..... I fire uker har min samboer vært litt "rar" og annerledes i forhold til vanlig. Han er stille, blir fort sur, har ikke sagt at han elsker meg slik han pleier å gjøre. Vi var på en fest for fire uker siden hvor han nesten hele kvelden gikk, og satt sammen med en annen jente. Hun var veldig flørten og fulgte etter han om han gikk for å ta seg en røyk. Jenta er gift og har to barn..... Denne kvelden virket det ikke som det betød noe for han, han kom ofte bort til meg og ga meg en klem og sa han elsket meg. Vår sønn var hos hans foreldre. De hadde tatt sønnen vår med i bil uten å sikre han, noe jeg sa fra om at jeg ikke likte. Min svigermor tok veldig på vei for dette. Min samboer mente ikke det var så farlig at de hadde tatt han med, så jeg fikk ikke noe støtte fra han. Etter denne helgen har han altså vært veldig merkelig..... Så jeg har selvfølgelig lurt på hva som er grunnen.... er det jenta han går og tenker på? Er det for at jeg har irettesatt moren hans? Eller er det noe helt annet....?? I min usikkerhet har jeg vært så dum at jeg har sjekket telefonen hans..... har ikke funnet noenting på den.... de to siste dagene har han lagt telefonen konsekvent med displayet ned.... noe som har uroet meg enda mer..... er det noe der han vil skjule......? Jeg har derfor snudd telefonen og sett på den, uten å gå inn på den, for det har jo ikke vært noe på displayet..... siste gangen jeg gjorde det i går hadde han satt på en liten gul lapp hvor det sto "nå er det nok"..... Det viser seg at han har lagt telefonen ned og merket seg eksakt hvor han har lagt den, for å sjekke om jeg har sett på den..... dette har han visst gjort i noen uker... og jeg har jo sett, men ikke alltid vært inne på telefonen og sett..... Vet jo at det jeg har gjort er galt, men jeg har vært så usikker på hva som er galt...... Jeg synes dette er så vanskelig da vi har en sønn på 1 år og en liten er ventet til nyttår..... Når jeg spør hva som er galt svarer han bare at han vet ikke, han vet ikke hva som mangler..... jeg har spurt om han ikke vil være kjæresten min mer, da svarte han mens han klappet meg på magen: "har jeg noe valg....". Føler meg i en skikkelig smørje her nå, og vet ikke hvordan jeg skal komme meg ut av det...... Jeg vet at han er flørtete når han er på fest, men sånn er han bare.... han har så vidt jeg vet aldri vært utro, så jeg mistenker egentlig ikke det.... vet ikke om noen kan gi meg noen gode råd.... men litt godt å få ut litt likevel.... gruer meg litt til han kommer hjem i dag, aner jo ikke hvordan humør og sinn er.....
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Vet du, hadde min "kjaereste| klappet meg paa magen og sagt hva din gjorde, hadde jeg dumpet ham. Vil du at han skal respektere deg, maa du jammen sette deg i respekt med aa vise at du har selvrespekt. Er jo vel for pokkern ikke i forrige aarhundret vi lever i.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Det med respekt er jeg enig med deg i, jeg må tørre å si mer fra. Men jeg synes det blir litt for enkelt å skulle dumpe han pga uttalelsen hans. Det er liksom ikke bare å gå når en har snart to barn sammen..... HI
Snart er vi 5 "07okt" :-D Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Jeg også reagerer på det han sa når du spurte om han ikke vil være kjæresten din mer. Hadde min mann sagt at han ikke hadde noe valg hadde jeg vel tent på alle plugger og fortalt at JO han har et valg. Ingen skal føle seg tvunget til å "holde ut" dersom de ikke ønsker å vil det selv, DE MÅ HA VALGT DET SELV. Og han bør finne ut hva han vil og forklare hva som er i veien med ham for jeg hadde ikke klart å sett på det du ser å føler, usikkerhet og misstro kan ødelegge mer en noe annet.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Takk "Mor til to..." - jeg sa det, at han har valget. Men jeg tror faktisk han er sitt ansvar bevisst, han kommer ikke bare til å stikke.... Det med å forklare hva som er i veien hadde vært deilig.... det er jo det jeg lurer sånn på..... HI
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 For en teit ting av han å svare... Du skulle bare svart; muligens ikke, men jeg kan godt ta valget for deg!! Og bedt han sove hos mora si til han hadde bestemt seg... Ang. det andre problemet.. Det er jo typisk oppførsel for en som har noe å skjule, men jeg kjenner ikke mannen din og skal ikke uttale meg om hva han driver med.. Hos oss ligger mobilene og slenger på bordet, jeg tar som regel bare den nærmeste og ser på når jeg skal se hva klokka er.. Kan du ikke bare si at du skulle sjekke klokka, om han lurer på hvorfor du så på tlf hans?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Takk for svar! Jeg pratet med han i går. Går seg nok til. Han var litt mer seg selv igjen. Sier har ikke helt forstår seg på seg selv i blant...... Uten å klare å utdype det noe mer.... Han sa at hadde han ikke hatt lyst til å være sammen med hadde han sagt fra..... så da må jeg vel bare stole på det..... Føler meg liksom ikke helt trygg, men jeg må jo bare prøve å tenke positivt..... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå