Gå til innhold

Sitter der i skyggen med babyen på stranda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I den siste tide som de har vært så fint vær har jeg observert at fryktelig mange foreldre sitter i sola med babyene sine. Jeg skjønner ikke det? Dere kjenner vel selv hvor utrolig mye bedre det er å sitte i skyggen, så hvorfor utsette ungene for sol?

SElv om man har solhatt og solkrem så blir det jo varmt og ubehagelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er definisjonen på en baby da? De som ikke klarer og flytte seg selv? For min 11 mnd gamle sønn er ikke til å ha under en parasoll..

Skrevet

Jeg mente å sitte i skyggen, ikke i sola med parasoll....

Skrevet

Nytter ikke å ha min 13 mnd gamle sønn i skyggen, for han kryper i full fart ned til vannet der det er gøy.

Det vi heller gjør er å dra ned på stranda en time før han skal sove,l og han sover ett par timer i vogna på dagtid. Da leker han en time, sover ett par timer, så spiser han og leker en times tid etterpå før vi drar hjem igjen.

4 timer på stranda er nok for min del.

Mindre babyer som ikke er mobile til å komme seg rundt har ingenting i sola å gjøre, spør du meg.

Skrevet

Ja hvis min på 13 mnd fortsatt er baby hender det vi sitter i sola med han. F eks når han leker i vannkanten på stranda. Den stranda vi er på er det stort sett aldri skygge. Men skal vi sitte i en park eller lignende finner vi alltid en skygge. Tror ikke så store babyer har vondt av litt tid i sola. Men det er anderledes når de er mindre...

Skrevet

Sukk....hadde det bare vært fint nok vær til å dra på en strand....:-/ Sommeren er snart over, og jeg er like bleik som da den starta! Heia Nord-Norge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...