Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 I den siste tide som de har vært så fint vær har jeg observert at fryktelig mange foreldre sitter i sola med babyene sine. Jeg skjønner ikke det? Dere kjenner vel selv hvor utrolig mye bedre det er å sitte i skyggen, så hvorfor utsette ungene for sol? SElv om man har solhatt og solkrem så blir det jo varmt og ubehagelig..
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 hva er definisjonen på en baby da? De som ikke klarer og flytte seg selv? For min 11 mnd gamle sønn er ikke til å ha under en parasoll..
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Jeg mente å sitte i skyggen, ikke i sola med parasoll....
Opp og ned er like langt Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Nytter ikke å ha min 13 mnd gamle sønn i skyggen, for han kryper i full fart ned til vannet der det er gøy. Det vi heller gjør er å dra ned på stranda en time før han skal sove,l og han sover ett par timer i vogna på dagtid. Da leker han en time, sover ett par timer, så spiser han og leker en times tid etterpå før vi drar hjem igjen. 4 timer på stranda er nok for min del. Mindre babyer som ikke er mobile til å komme seg rundt har ingenting i sola å gjøre, spør du meg.
SOMMER :) Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Ja hvis min på 13 mnd fortsatt er baby hender det vi sitter i sola med han. F eks når han leker i vannkanten på stranda. Den stranda vi er på er det stort sett aldri skygge. Men skal vi sitte i en park eller lignende finner vi alltid en skygge. Tror ikke så store babyer har vondt av litt tid i sola. Men det er anderledes når de er mindre...
petite fleur Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Sukk....hadde det bare vært fint nok vær til å dra på en strand....:-/ Sommeren er snart over, og jeg er like bleik som da den starta! Heia Nord-Norge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå