SuperGlad Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Skrev her for noen dager siden om da jeg søkte om os og utvida barnetrygd for 1,5 mnd siden. Nav mistet søknadene mine å jeg måtte søke på nytt i forrige uke. Å siden de ikke finner papirene ble jeg registrert som at jeg søkte 25 juli.... Å behandlingstiden er 4-6 uker!!!!!!!!!!! Så det betyr at 3 mnd etter jeg søkte skal jeg få svar?! De kunne ikke gjøre noe med det siden det kun er mitt ord på at jeg har søkt.... Så i dag skal jeg ned på nav, å be personen som sitter på det kontoret jeg leverte de på titte i alle skuffene om de er der. At det skal gå utover MEG at de forbanna idiotene i mottaket ikke klarer å gjøre jobben sin, det er helt SYKT!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Er en grunn til at jeg kopierer alt jeg leverer til de FØR jeg leverer....
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Hørtes kjent ut... Jeg leverte søknad om bidrag i januar, snakka med de i mai og fikk beskjed om at de ikke hadde fått noe søknad, så jeg måtte søke på nytt, med virkning fra 1.juni... det er 8 mnd behandlingstid i utgangspunktet, men jeg fikk brev i posten om at det nå tar 12 mnd... så kanskje er jeg heldig og får noe neste år... Det hjelper ikke annet enn på sinnet ditt, og kjefte på dem...de gjør ikke noe med det. Lykke til!
SuperGlad Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2008 Har vært storfornøyd med nav frem til jeg virkelig trengte de! Faens drittsystem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå