Gå til innhold

God morgen alle damer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere i dag da?

Jeg selv sitter på jobben og gleder meg til imorgen for da begynner helgen:)

Ellers så håper jeg at alle for fin dag i siste dagen av juli og bare nyter det. For i morgen begynner august.

Videoannonse
Annonse
Gjest dagdrømmer
Skrevet

God morgen=) Sitter her med en liten som er klar for dupp før frokost! Og storesøster sitter i senga og bygger lego. Det er vel på tide å komme ordentlig i gang, tenker jeg;) Nyt dagen du også! Deilig med svale sommermorgener!!=)

Skrevet

Hei hei!

Her skal leiligheten vaskes ned! Og mat lages, her er det nemlig barnedåp i helgen, og vi venter masse familie på besøk :)

Så skal vi på avskjedsmiddag til min bror som skal flytte!

NYT DAGEN DERE!

Skrevet

Sitter på jobb jeg, etter tre uker ferie var det helt nydelig. Syntes helgen kommer litt fort jeg nå hi hi.

Skrevet

God morgen. Jeg sitter her og koser meg med morgenkaffen. Minsten leker i lekegrinda si, mine to i midten er på overnattinsbesøk. Eldstemann sover ennå.

Skrevet

He he, sjelden man hører at helgen kom for fort :-) Men skjønner hva du mener, jeg har ikke jobbet på over 1 år, og gleder meg som en GAL til å begynne igjen om 14 dager! Har faktisk nedtelling her :-)

Ellers er jeg takknemlig for at denne dagen har startet bra, poden våkna 06.15 (ikke for tidlig, mao), han har vært blid og glad og sovna rimelig greit ute på verandaen for en halvtime siden. I går var en jæveldag (pardon my french) hvor han var stuptrøtt og dødssur, men nektet å sove - kun 2 timer midt på dagen, og da våkna han pinade meg dødssur igjen. Da jeg endelig fikk ham i seng 17.30 var jeg hellig overbevist om at det blir ingen søsken på den karen.....

Ønsker alle en strålende dag! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...