Blåbærmuffins Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Kom nettopp fra byen med 5 i promille og fant ut at jeg skulle ta en test. Har absolutt ingen symptomer på noen ting som helst, men testen var positiv!! Har kjøpt en haug med tester fra babyornot.com, så presset ut noen dråper til i et glass og tok to tester til som var negative. Er det noen våkne her som har erfaring med de testene?? Får nesten anfall her nå..)
blablablu Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 har ikke erfaring med de testene, men tror ikke så mange ville vært positiv med mindre det stemte.. med mindre du har mistet nylig da?? kan gå en stund før HCG forsvinner fra kroppen.. tror du er gravid jeg.. at du har 5 i promille er vel lite sansynlig..og du er sikkert redd for at du kan ha gjort skade..men tror det er og har vært mange i din situasjon..det har gått bra:) men ville ikke gått på byen med det første;) lykke til.
Blåbærmuffins Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 Hmm.. tok en test på formiddagen som var svakt positiv + flere som ble negative. Nå har jeg begynt å spotte. Er veldig rart dette her må jeg si...
Maren og snella Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 hmmm... på bruksanvisningen fra billigteststedet, så er det greit å vente ett par døgn om det er tvetydige resultater, så teste igjen... Ikke bekymre deg for promillen... gjort er gjort og drukket er drukket... dessuten så vil det helst gå godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå