Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har i 2 dager nå vært ekstrem varm under føttene! Det er helt forferdelig, jeg pleier som regel å være kald på beina. Det er liksom sånn at når jeg kjenner med handa mi så er det vaaaarmt i forhold til handa mi. Er 12 uker på vei om det har noe å si.. Flere som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Blodvolumet i kroppen øker enormt når man blir gravid. Det er derfor.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Takk for svar Får nesten bare leve med det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå