mozart Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Legen min ringte i dag og fortalte at en blodprøve som ble tatt for 1,5mnd siden viste at jeg er gravid. MEN jeg har nå testet FIRE tester, som alle sier at jeg overhodet ikke er gravid. Jeg har veldig uregelmessig mensen fra før så man kan ikke ta med utelatt mensen i betraktning. Burde det ikke slås ut på en test hvis jeg faktisk har vært gravid i 1,5 mnd? Noen som har opplevd at det ikke slås ut på en test så sent, men at man allikevel er gravid. Blodprøver er jo tross alt 100%, med mindre legen faktisk har klart å blande mellom to personer.... Jeg skjønner ingenting, jeg... har ikke fått noen blødninger som skulle tilsi at jeg har spontanabortert underveis heller.
Maf og lillemann Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 det hørtes jo kjemperart ut! har du brukt helt vanlige tester? du burde fått deg en legetime i morgen, og testet både med blodprøve og urineprøve på legekontoret. hvis du er gravid, så er jo 1.trim nesten over for din del, det er jo digg men huff, skjønner at du er forvirra. tropp opp på legekontoret imorgen tidlig å be dem sjekke deg grundig. for det er jo faktisk en mulighet for at de har mikset på prøvene..., men hvis du prøver å bli gravid- så blir det litt for tilfeldig at du forveksles med en annen som er gravid ... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå