Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Huff...kjenner jeg blir så irritert på svigermor iblandt, enda jeg egentlig liker henne godt. Nyeste nå er at hun har barnebarnet sitt som egentlig bor langt unna på besøk i to uker. Barnet er i tenårene, men har asbergers og krever ganske mye oppmerksomhet. Men så har det seg sånn at kjære svigermor har egentlig masse annet hun skulle gjort (være med sine venner, dra på fjellet, middagsselskap), så da baserer hun seg på at vi skal "passe" barnebarnet hennes. Barnet skal være hos oss to dager neste uke, før de drar til min manns bror og skal være der x antall dager. Jeg liker dette barnet svært godt, men har lite til overs for å bli påpakket dette ansvaret sånn uten videre. Jeg har en smårolling, er gravid og takler varmen svært dårlig....er sliiiten og det vet alle. Vil vel ikke noe sted med dette innlegget, bare få ut litt....synes dette var urettferdig *sutre sutre*
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Tipper du har sagt til henne at det er helt ok? Hva med å si NEI istedenfor? Svigermødre er like lite tankelesere som du og jeg er.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Men det er vel bare til å si NEI, jeg passer IKKE barnet for deg!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Tror dere svigermor spurte meg altså?? Haha....neida, hun hadde avtalt dette med ungen først, så tikka det inn melding til sambo av type "hei onkel, jeg kommer til dere (da og da), farmor skal (et eller annet), gleder meg".....liksom veldig enkelt å si nei da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå