Gå til innhold

Kommer meg ikke i seng om kveldene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir sittende oppe altfor lenge.. Har egentlig vært slik hele livet. Trenger ikke mye søvn til vanlig, men nå som jeg er gravid burde jeg nok sovet mer.. Er mange veldig trøtt i løpet av dagen. Men får ikke sove så mange timer i strekk i senga likevel, våkner mange ganger og har vondt i rygg og bekken.. Veldig slitsomt. Og er trøtt når morgenen kommer.. Og nå som det har vært så varmt her det vært helt umulig å komme seg i seng..

Andre som sliter med det samme????

Videoannonse
Annonse
Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Jeg hadde det på akkurat samme måte da jeg var gravid. legg deg ved en vifte å prøv å sov=)

Lykke til=) Er du langt på vei da?

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Jeg så på siden din nå å da så jeg du har termin i oktober. Håper du får sove litt før den tid da=)

Skrevet

Kommer meg som regel ikke i seng for ved 1 - 2 tiden. Det er fordi at jeg nyter tiden da alle barna sover. Trenger litt voksen tid alene:-)

Skrevet

Ja. Har alltid vært et problem.

Skrevet

Jeg hadde det akkurat som deg ifjor når jeg var gravid.

Jeg kommer meg heller ikke i seng nå. Spesielt nå i ferien, ungene har ferie fra bhg, de er lenger oppe og jeg er lenger oppe. Heldigvis sover ungene litt lenger enn kl.7 også.

Sambo er borte hele ukene og det er så herlig med voksentiden når ungene er i seng =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...