Gå til innhold

Tiss og bæsj... tar det aldri slutt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattera mi på 4 klarer ikke å holde seg tørr. Nå ser vi fremgang i sommer, heldigvis. Men hun bæsjer seg ut. Ofte.

Problemet er at hun aldri blir ferdig. Det kommer litt i trusa, vi tar henne på do, og det kommer ingen ting. Sånn kan hun holde på mange ganger i løpet av en dag, før hun endelig må på ordentlig og det faktisk kommer i do. Da rekker hun fram før noe kommer i trusa. Neste dag er det på'n igjen.

Har vært hos homeopat og fått sukkerkuler, men det er litt tidlig for å se effekten enda. Hun får biola og fiber, jeg har prøvd med malt. Hun virker ikke forstoppet, det er ikke hardt eller vondt å bæsje.

Noen som aner hva som forstyrrer forløpet her? Er dette psykisk, eller kan det ha fysiske årsaker? Skal ta henne til legen snart, om ikke sukkerkulene hjelper, men inntil da så tar jeg gjerne imot tips og erfaringer. Slitsomt for både oss og henne, dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg, men ville roet det litt ned, hun blir nok stresset av det siden dere stresser.

Så lenge hun er tørr til skolestart, det som må være målet iom at hun ikke er tørr i det hele tatt nå.

Skrevet

Ja... har justert forventningene dit jeg også. Så jeg tok med bleier på ferie og regnet med å bruke det mer enn truser. Men der har det jo gått over all forventning. Sagt fra hver gang hun skulle tisse, noen uhell har det vært, men mye mindre enn vanlig. Var også flink til å si fra når hun skulle gjøre stort, men så kom det ingen ting. Og på veien ut måtte vi snu i døra og sitte på do ei stund igjen, til ingen nytte. Sånn holdt vi på flere ganger til det omsider løsnet.

Så tissinga virker det som om hun har kontroll på, sånn egentlig. Men det er da ikke vanlig å småbæsje sånn hele dagen? Uansett om det kommer i bleie, truse eller do?

Skrevet

Åh, jeg trodde dette var et innlegg om visse anonyme.

Skrevet

Nåh nei, sier jeg tiss og bæsj, så mener jeg tiss og bæsj;) hihi

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...