Gå til innhold

Jeg beklager....


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

men jeg trives så godt her at jeg ikke orker finne frem til den andre klubben jeg tilhører!!! Håper dere holder ut litt babysnakk i tiden fremover altså for jeg vil ikke, vil ikke, vil ikke inn på noen annen klubb i denne verdenen!!!!! hehe

 

...okei da... kanskje jeg gjør det etter hvert, men inntil videre blir jeg her og skravler om begge ungene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, Loppelill! Føler jo liksom at jeg må holde meg til 2 års snakk her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender nå at vi andre ikke holder oss helt til det hele tiden. Har en flere unger så er det naturlig å snakke om alle sammen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Henger meg på den jeg altså! Så får de som synes det blir for mye skrike ut i frustrasjon om det tar overhånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for dere, jenter! Dere er toppen! Setter min lit til at Mersa og Scorpiogi og dere andre gravide som føder etterhvert fyller på litt så det ikke bare blir meg som gnåler i vei om babybajs. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare koselig å høre om babysnakk. Og jeg har da pratet masse om de andre barna mine, og ikke bare om Leni. Så prat i vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med de andre : Vil gjerne høre babyprat :-) Dere hører jo til her!!! Hadde savna dere om dere hadde forsvunnet over til en annen klubb, så hold dere her takk ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...