Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 8. dager :-) M. Termin i dag!!
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 27 solrike? dg igjen... babyen har snudd seg og ligg rette veien. Koser meg med barn og sambuer i denne siste ventetida. Bading i elva og grilling i elvekanten består våre dager av. Rein nytelse. Har ein følelse av at babyn kanskje kjem før termin denne gangen. Time will show;-D
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 6 LANGE dager igjen! hadde modningsakupunktur igår, fikk litt rier, så har de dabba av IGJEN! går rundt med murringer å sterke kynnere, å litt mer av slimproppen kom idag! skal på ny time for modningsakupunktur imorra, så håper det skjer noe nå snart! er så lei at det er like før jeg løper på veggene... nå vil jeg bare få henne ut...
Har 1engel, venter nr2<3 Skrevet 31. juli 2008 #13 Skrevet 31. juli 2008 Uff da, selv om jeg stor koser meg og synes tiden nesten bare har flydd under beina på meg må jeg si at jeg misunner dere som er så nærme, jeg har 78 dager igjen til terminen :-)
adelia*termin 18/10* Skrevet 31. juli 2008 #15 Skrevet 31. juli 2008 79 dager.... Går fort denne gangen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå