01-08-2008 Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Vel.. Det begynte i natt da.. Gikk å la meg sånn i 00:00 tiden i natt.. Men fikk ikke sove.. Plutselig fikk jeg rare følelser nederst i korsryggen + at jeg ble veldig urolig i beina.. Jeg klarte ikke å konsentrere meg om å sove.. Så jeg lå å vrei meg rundt i senga i over 1 time.. Da gadd jeg ikke mer, så jeg begynte å vaske badet. Da var det greit igjen, men så var det pån igjen når jeg gikk å la meg igjen.. Da lå jeg bare å "sykla" med beina.. For jeg var trøtt.. Jeg ville sove.. Etterhvert klarte jeg å sove, jeg trudde jeg hadde sovet kjempe lenge, men jeg hadde kun sovet i 15 min.. Sånn fortsatte natta.. Så jeg var veldig sliten når jeg måtte opp av senga 07:30 på morgenen i dag.. For vi skulle til jm.. Og når jeg reiste meg opp av senga så fikk jeg "rie" Jeg ble kjempe glad.. Kanskje noe var i gang.. Men så ble det borte.. Jeg kjente 2 rier og så ble dem bare borte vekk.. Så skuffa som jeg ble.. Helt utrolig.. Men kl 09:00 kom dem tilbake igjen.. Og de hadde ikke tenkt til å svikte meg denne gangen.. Nå har jeg hatt rier siden kl 09:00 og jeg håper det skjer noe annet snart. Disse riene jeg har hatt i hele dag har jeg måttet puste meg gjennom.. Jeg har ikke engang klart å sitte rett opp og ned å skravle på msn mens disse riene har holdt på.. Jeg må virkelig slappe av og puste dypt.. Det gjør veldig vondt, men gud å glad jeg er for at kroppen begynner å reagere igjen.. Nå skal jeg gå å legge meg, bare sånn at jeg kanskje får en god natts søvn i natt.. Hvis det ikke blir værre med disse riene da hehe..
01-08-2008 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. juli 2008 Jeg er forresten 6 dager over termin Så jeg begynner å bli desperaaaat hehe
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Lykke til til deg:) Håper det skjer noe i natt med deg da:)
*gurimallaika* Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Jeg skjønner godt at du holder på å bli desperat. Håper det skjer noe som får fortggang på sakene. Jeg vet hvordan det er å gå lenge med rier. Jeg holdt på i over 52 timer før guttungen kom, men selve fødselen tok ikke så lang tid. Vi ankom Føden kl.05.30, og han var ute kl.09.22. Forskjellen mellom oss er at jeg fødte 22 dager for tidlig. Men prøv å slappe av. Jeg klarte heldigvis å sove litt mellom dem. Mulig noe hadde med at jeg overnattet hos moren min som har gått igjenom 2 fødsler og guidet meg igjennom de verste etter at jeg ble sendt hjem etter en tur på Føden og ble strippet. Lykke til! Håper du slipper å gå lenger enn morgendagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå