Gå til innhold

Jeg har motsatt problem!! Er det greit at sambo maser om sex??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer...kansje det er derfor jeg ikke er kåt eller og forde jeg ikke kommer over ting som har blitt sagt og gjort i fortiden.Nå for tiden går det ganske fint med oss.Ikke noe krangel!

Men inni meg har jeg det vondt nesten hver dag! Kansje ikke direkte vondt men er fortsatt sårå.Vi har snakka om det men jeg syns ikke det hjelper.

Jeg vil ikke si det til han at det kansje er grunnen til min avvisende adferd.Har sagt det flere ganger men da begynner han bare....å skal diskutere hvor lenge siden vi hadde den og den krangelen og at jeg burde ha komt over det osv...

Da blir det en ny krangel...orker ikke det!

Vi har det som sagt ganske fint men savner ikke sex...Har sex 1-2 ganger i mnd.Da har vi faktisk god sex.

Men dagen etter f.eks kan jeg angre på at jeg ga av meg selv etter alt han har gjort mot meg!

Går opp og ned...vett ikke hva jeg skal si når han til stadighet blir sur når jeg ikke vil ha sex...for han er det super viktig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri holdt ut emd en mann som maste om sex.

Jeg kan ikke fatte å begripe at det skal være interessant å ha sex med et menenske som ike har lyst, som bare sier "Ok, greit da!"

For meg er det så utrolig turn-off at jeg faktisk gjorde det slutt emd en kjæreste engang grunnet sånn masing.

Skrevet

Kan jeg spørr hva han har gjort mot deg i fortida, siden dette virker som en av hoved grunnene til at du ikke vil ha sex med han?

Tror kanskje problemet ligger der, og ikke at han maser. For hadde han ikke gjort det han har gjort mot deg, hadde du vel ikke følt at det blei feil å ha sex med han heller?

Skrevet

jeg hadde følt det som press om mannen maset og dermed fått enda mindre lyst. Har ikke så stor sexlyst jeg heller selv om gutten snart er 2 år, når han er lagt synest jeg ofte det er godt å bare ha kroppen min for meg selv. Har ikke sex så ofte vi heller, noen ganger et par ganger i mnd, andre perioder et par ganger i uka, mannen mase ikke heldigvis, tror han fikser det selv om behovet blir for stort:)

Skrevet

Prøve å ordne opp i de underliggende problemene, før dere prøver å få fart på sexlivet.

Sikkert greit å mase, men jeg hadde nok ikke fått mer lyst av masing. (Om det var manglende lyst som var problemet).

Skrevet

Ja jeg har gitt beskjed om at jeg at blir verre om han maser....men han grubler og blir fustrert over at jeg rett og slett ikke vil !Føler at jeg må finne eg kjempe god grunn for å ikke ha lyst der og da!Er også livredd for å bli gravid selv om vi bruker kondom.Jeg er ikke redd at han skal bli sur men jeg blir forbanna inni meg.Jeg er stressa inni meg når kvelden nermer seg forde jeg vet at han grubler på om han vil komme til å få sex.Jeg er ikke redd for å si nei men liker ikke den dårlige stemninga jeg ofte føler når vi har lagt oss.Han demonstrerer på en måte med å kaste seg rundt lengst inn mot veggen hehe....patetisk.

Men samtidig hadde jo jeg blitt drit lei meg hvis deg var han som ville kun ha sex -2 ganger i mnd.Vet ikke hvordan vi skal få løst dette....Er redd for å snakke ut på et familievernkontor også pga jeg er redd bitterheten fra min side vil blomstre opp å gjøre alt verre!

hi

Skrevet

Tror du må tenke grundig igjennom hva som ligger bak dette, for slik som du sier det er ikke problemet at han maser. Om han ikke får høre hva du føler kan han heller ikke ha forståelse for det. Menn er på ingen måte tankelesere, og bør helst få ting inn med teskje. Men tenk igjennom hva som egentlig ligger bak, og prøv å sette ord på de følelsene som kommer opp .

Håper det ordner seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...