Gå til innhold

Barn som blir født i uke 29-30.....

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

overlever de fleste av dem?

typisk meg og tenke at noe skulle skje...håper ikke det da..men er nå i uke 29....er det mange barn som klarer seg fint uten pustehjelp og slikt da?

satser jo ikke på at jeg føder nå da!! men tenker jo alltid mye som gravid...iallefall jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men barn i uke 26 har vel stor sjangs for og bli handikappet på en eller annen måte?

Ikke vet jeg..samtidig så er det helt utrolig at så små barn kan overleve..og godt er det:)

Satser på at det blir til termin her...:)

Og hvor langt er du på vei foresten? er ikke du gravid sant?

Skrevet

Jo tidligere de fødes jo større sjans er det vel for ymse "skader" ja :-S

Er i uke 27 :) termin i begynnelsen av november..

Satser nok på å gå til termin jeg også tror jeg, men har hatt sååå hetta for å føde for tidlig denne gangen pga sterke kynnere så jeg måtte spørre legen på sist kontroll samme spm som du stilte nå hehe..

Skrevet

hehe...oki:)

har termin 21oktober jeg..så da er vi jo nokså nærme i termin:)

jeg har kjøpt tvillingvogn i dag..mannen bare kikker på meg, mener jeg har altfor mange vogner..men må jo!!

Ikke søren om mi jente som akkurat rekker å fylle 2år vil gå for siden av vognen mens babyen for ligge oppi hehe:)

hvor gammel er din første?:)

Skrevet

Ja det var ikke langt unna :) regner i grunn med oktoberbaby jeg også,, vanlig å føde før tiden i vår familie og jeg gjorde det med snuppa også..

Natalie er litt over 2 år, vil være akkurat 2.5 når minstesnuppa kommer :) vurderer å kjøpe søskenvogn vi også siden jeg er mye inne i byen og er litt redd for at hun skal rote seg bort eller bli påkjørt :-S

Skrevet

Jeg fødte også før terminen med førstemann, 14 dager før faktisk, så jeg regner også med at denne kommer før...men helst ikke på Christina sin bursdag...hehe:)

Tvillingvogn er jo smart da..de sitter jo i vogn til de er 3år regner jeg med...jeg gleder meg til å ta i bruk vognen, mangler bare en fin babybag:)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...