ChellBell - har født! Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Noen må redde meg fra dette... Fins det noe enklere måte å shoppe på? Har fått helt totalt dilla på å shoppe sminke osv... I kveld klarte jeg å kjøpe en pakke med 50 (!) leppepommader.... :S og 2 Prada leppepommader som visst er super populært i USA... Yes, da.. jeg får skylde på hormoner og sånn
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Du kommer jo til å ha leppepomader resten av livet, hehe! Men lett å bli fristet ja!
ChellBell - har født! Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2008 Jeg er storforbruker av leppepommade, og nå er jeg sikret for livet tror jeg.. haha Det geniale med Ebay er jo at jeg kan kjøpe alle mulige merker som de ikke har i Norge )
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Nyttig verktøy for oss som er litt Ebay-hekta http://www.dinside.no/php/art.php?id=512042 Så slipper man overraskelser i form av toll og diverse utgifter som kommer i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå