Gå til innhold

Ny her jeg... (samme som 1.tri)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Da var det på`n igjen:) Snart fire år siden sist gang jeg var gravid, så dette er spennende. Har termin 11 mars så er allerede i min 9. uke.

 

Lurte på en ting. Noen som vet om en bra kvnnelig lege i Askerområdet? Ikke så lenge siden vi flyttet hit så vet ikke helt hvor jeg skal begynne å lete jeg...

 

 

På`n igjen

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, og velkommen (tilbake?) skal du være. =) Selv er jeg førstegangs og gravid i uke 33, så har ikke lenge igjen nå. =)

Skrevet

Takk!

 

Var innom her å "spionerte" litt forrige gang, men fikk aldri somlet meg til å registrere meg da.

 

Lykke til videre:)

Skrevet

Hei hei. Velkommen hit:) Jeg er gravid i 29 uke og venter nr tre. Har ikke vært her med de to andre. Er her en del nå, men er også en del på barnet mitt. (sjekk ut det også hvis du vil, veldig kjekt) og litt på dib.. Kjekt å treffe andre i samme situasjon som en selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...