Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Så kom igjen! Nå er vi leie av teitest, penest, og slikt. Har dere noe pent å si om noen her inne?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Er fryktelig dårlig på nick da, men har sansen for flere. Også er det det med ingen nevnt ingen glemt:) Finnes mange kloke damer (og menn?) med mange gode og nyanserte svar. Ta det til seg den som vil:) Mange som imponerer meg med gode kunnskaper og en fornuftig holdning til livet:)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Jeg husker godt Lisa og lille Noah <3 som en grei person å snakke med:) Var hemmelige vennen hennes engang i tida å
Vilja<3 Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 jeg husker ugl@, hun virker som et godt mennenske
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Skikkelig smisketråd altså? Noe sier meg at den ikke blir like populær som de negative trådene. men, Flettemetta er en fantastisk dame som jeg er utrolig glad for at jeg ble kjent med! Det er igrunnen det samme med alle jentene jeg har møtt i det virkelig liv, jeg tror vi tar en ingen nevnt ingen glemt. de det gjelder vet hvem det gjelder (regner jeg med) KaMa er en dama som altid har noe fornuftig å si. det er ofte jeg ikke er nig med henne, men hennes innlegg får meg ofte til å se ting på en annen måte en jeg har gjort før. Sug lut sine komentarer kan få meg til å le høyt Miang (jada annet nick nå) har jeg altid hatt sansen for Northern slår meg som en meget oppegående og reflektert dame Yppert har stor underholdningsverdi når jeg er i rette humøret menge mange flere jeg også setter pris på. Noen er underholdende, noen er kloke, og noen er rett og slett bare hærlige. Men det begynner å smake dritt av kjeften min, så best å gi seg.
Gifteklar:0)) Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Hmm, nå legger ikke jeg merke til nickene da,er heller interesert i innleggene. Så blir litt vanskelig å nevne noen.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #7 Skrevet 30. juli 2008 Så godt kan et menneske være, at det blir vakkert av det. Den som vet de har den egenskapen, tar det til seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå