Gjest Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 dvask te tuden. imorgen skal joggeskoene frem, de har hatt sommerferie de med
Minnie Mom Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Jeg også har kost meg litt mye i ferien. Gikk ned 10 kg i våres, men nå har 4 av de kommet tilbake.. grøss og gru... Imorgen den dag skal jeg skjerpe meg og begynne på den sunne linjen igjen!!
Trenger hjelp!! Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Her og,så fra neste uke er det rett på treningstudio..
Lillesnuppis Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Her er det omvendt. Gikk ned masse kilo fordi jeg lå med kvelme oppkast i 5 uker før legen sendte meg på sykehuset ( etter at mamma var med å slo i bordet til han) Nå er jeg i topp form igjen så da kommer vel kiloene raskt på igjen .. :-(
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 du er nok ikke alene:)Men,snart slutten på ferien nå-da blir det andre boller:D
endelig-vår-tur:) Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 ha ha, må nesten le litt.. er i samme båt. men trøster meg litt med at jeg nettopp har blitt litt gravid, og difor har "mathunger" ca hele tiden... var sånn sist sv og', men kiloene forsvant greit. Men det blir vel verre med nr 2.... Lykke til med joggis, selv HAAAAAATER jeg å jogge. her må det bli annen form for trening...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå