Gå til innhold

jeg har blitt feit i sommer


Anbefalte innlegg

Skrevet

dvask te tuden.

 

imorgen skal joggeskoene frem, de har hatt sommerferie de med

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også har kost meg litt mye i ferien. Gikk ned 10 kg i våres, men nå har 4 av de kommet tilbake.. grøss og gru... Imorgen den dag skal jeg skjerpe meg og begynne på den sunne linjen igjen!!

Skrevet

Her og,så fra neste uke er det rett på treningstudio..

Skrevet

Her er det omvendt. Gikk ned masse kilo fordi jeg lå med kvelme oppkast i 5 uker før legen sendte meg på sykehuset ( etter at mamma var med å slo i bordet til han)

 

Nå er jeg i topp form igjen så da kommer vel kiloene raskt på igjen .. :-(

Skrevet

du er nok ikke alene:)Men,snart slutten på ferien nå-da blir det andre boller:D

Skrevet

jeg har blitt feitere...

Skrevet

ha ha, må nesten le litt.. ;) er i samme båt. men trøster meg litt med at jeg nettopp har blitt litt gravid, og difor har "mathunger" ca hele tiden... var sånn sist sv og', men kiloene forsvant greit. Men det blir vel verre med nr 2.... Lykke til med joggis, selv HAAAAAATER jeg å jogge. her må det bli annen form for trening...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...