Blåmandag¤ Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Dere som hadde det, altså.. Jeg tror stadig at det må byttes ut, men hun har jo fortsatt veldig god plass i det.. Knøttet er straks et år.
Bettybu Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Visst det er det første "handlekurv" setet du mener, så brukte jeg det til poden var 7 mnd og 9 kg. Da var det november mnd og det ble "trangt" pga mye klær! Men han var ikke for lang, så hadde han vært født på en annen tid på året, så hadde setet vært i bruk lenger.... vil jeg tro!
Blåmandag¤ Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2008 Handlekurv? Hehe. Jeg mener det første setet man kan bære med seg.
Sylteflesk Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Vesla var over 14 mnd da vi bytta det ut. Hun er ikke så stor, men da var det blitt altfor trangt.
Bettybu Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 : ) Du bærer jo setet med deg på samme måte som handlekurver på butikken!! Derfor jeg kaller det det ja!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Vi byttet det ut da hun var rundt ett år, men hun kunne nok brukt det en stund til. Brukte det til en kompis av henne som jeg passet av og til frem til han var ca 16 mnd, men da var et knapt på slutten altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå