Bettybu Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 ..selv? Husmorgenet har vært i aksjon igjen... Laget syltetøy av 2 kg bringebær... Har laget av blåbær og jordbær før...
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Ja, det gjør jeg. Mens jeg plukker utforsker barna skogen. Synes det er trivelig å høste bær selv, naturen bugner jo og det er bare å forsyne seg. Naboer med plomme og epletrær, som aldri plukker selv, blir til deilige paier o.a inne på kjøkkenet mitt (Spør alltid fnaboene om lov til å plukke først da, selv om epleslang var en yndet hobby i barneåra :-))
OsloMor Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 MMM, lunken, nylaget plommegrøt med iskald fløtemelk på, det fikk jeg da jeg var liten. (Fikk egentlig veldig lyst på det nå faktisk;)
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Ja, ikke sant. Det finnes så mange deilige, og enkle desserter å lage som dessverre blir glemt til fordel for ferdigpakkene i butikkhyllene. Lag deg plommegrøt du, barna dine blir helt sikkert henrykt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå