Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Jeg led av en fødselsdepresjon etter fødselen, brukte medisiner noen måneder, kom meg veldig. Trappet ned og sluttet på de for 3 mnd siden, har ikke merket noe og har hatt det veldig bra o vært helt meg selv siste halvåret. Men ut på dagen i går kom den tunge følelsen tilbake i kroppen, var så slapp at jeg verket i leddene, kvalm og uvel. Har vært enda verre i dag og har grått mye pga føler meg så uvel og er livredd det skal komme tilbake. Men jeg vet ikke om det kanksje er syk jeg er eller holder på å bli, verker i leddene, er kvalm, null matlyst og koker litt i kroppen (har ingen febermåler så vet ikke) Klarer ikke å skille mellom fysisk og psykisk for det følest litt på samme måten, håper bare indelig det er fysisk. Jeg får sann dødsangst når jeg kjenner meg sann i kroppen, blir så redd det er noe alvorlig. Men jeg har jo jevnlig kontakt med legen og hun har undersøkt meg for alt mulig. Jeg takler bare ikke å være syk, får jeg litt feber tar angsten sann overhånd, jeg klarer ikke å sove eller noenting. Noen som kan trøste meg litt:(
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Sender deg en stor klem! Har du noen rundt deg du kan snakke med, og fortelle hvordan du har det?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 jeg har mannen min. Han er på kino i kveld, sa før i dag det var greit han tok en tur, følte meg ikke så ille som nå i kveld. Håper han ikke kommer for sent:( Venninnene mine i nærheten er på ferie ennå og familien min er laangt unna. Kan alltid ringe å snakke med mamma, men hun blir så bekymret og redd for meg og da blir jeg bare enda reddere. Jeg mistet faren min brått av blodforgiftning for 3 år siden, etter det takler jeg ikke å bli syk, da tar angsten fullstendig overhånd
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Har det også sånn av og til, kan ha litt vondt i magen og pluttselig så får jeg panikk for at jeg kan ha blitt matforgiftet f.eks. Kan føle meg uggen og blir plutselig grepet av panikk om at det er noe alvorlig galt med meg.Blir kjemperedd og føler jeg mister kontrollen over meg selv, men jeg har hatt angst i mange år så jeg vet jo innerst inne at det bare er angsten som styrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå