Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Leser ymse her inne , og lurer på om noen har vært og kan anbeflae et sted? Takk!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har blitt anbefalt Ultralydklinikken i Sandvika av mine venninner. Koster bare 800 kr. og han tar seg god tid sier de. Ellers kjenner jeg en som jobber i helsevesenet, og hun sier jeg aldri må gå på Majorstuaklinikken, for de legene som jobber der har hatt mye trøbbel med helsemyndighetene. Dessuten er det svindyrt.
Blanco Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har hørt at majorstuaklinikken er bra! http://www.majorstuaklinikken.no/#Anchor-49575
ÅNA Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Var på tidlig ul på Majorstuaklinikken hos dr. Trolle - kjempeflink - tok god tid (føltes i alle fall sånn), men dyrt er det. Skal bestilla time til 3D der (håpar på å få hos dr. Trolle igjen). Har hørt andre vera misfornøyd, men det var hos andre enn dr. Trolle.
my babyboy - Har født!!! :) Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 jeg var på 3D ultralyd i går på Majorstuaklinikken, og jeg er storfornøyd. Han som gjorde ultralyden tok seg god tid, målte ryggrad, lårbein osv... samtidig så forklarte han alt han gjorde. Og fordi lillegutt gjemte ansiktet sitt, ventet han litt for og se om han snudde seg for å få bedre bilder. så alt i alt var vi der inne rundt 45 min. Vet mange har snakket om han som gjorde ultralyden, og må innrømme at jeg var litt skeptisk. Men nå er jeg veldig glad for at jeg gikk dit
noggie Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Har hørt at Majorstuklinikken er bra, og dyrt? For 4 fargebilder og cdrom og en ting til koster det 1000,- har vi blitt fortalt av venner. Synes ikke det var så veldig dyrt egentlig. Har ikke vært der selv, men de snakket med meg over telefon i 1 time (!) da vi veide for og imot fostervannsprøve etter " skremselsUL"( eller drittsekklege om du vil) på rix'n. Kostet ingenting så service har de ihvertfall!( Men de sa også at de er fullbooket for 3d for nå, beklager)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå