Donna1 Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 noen folk fra drammen her dah? har lyst bli kjent med nye mennesker m barn har en prins på 4år vi:) bor i drammen
Mayken Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Du gir deg ikke...hehehe Ser nok ut til at vi er de eneste som bor i Drammen. Eller så er alle de andre på ferie.
Donna1 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2008 gir meg ??hva er det for noe hehehehe:) koselig å bli kjent m nye mennesker vettø
Mayken Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Joda, du har rett i det. Ble kjent med en fin gjeng her inne i forrige svangerskap. Vi hadde flere treff og møtes inn i mellom fortsatt. Men virker ikke som om det er like mange drammensere her denne gangen gitt.
Donna1 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2008 er jo moro for unga å kunne leke sammen også. nå har jo vi kun en men ønsker oss en til om ikke lenge:) gleder meg veldig til å gå gravid. nei ser ikke ut som at det er sååå mange fra drammen her nå.ble kjent med et par her inne men virker som at alle har nok med sitt i dag hehe..
Piamin Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Jeg er her ennå Men vært en del på tur i sommer, da Hvor i Drammen er det dere bor da?
Jelly Belly Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Det er en gruppe på facebook som heter Supermammaene/ DIB-Drammen. Der finner du garantert noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå