Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 i går var jeg på ul, var kjempe koslig, men de fleste bildene var dårlige på grunn av at jeg har gått mye ned i vekt på grunn av en slankeoperasjon, men alt var bra med den lille, jeg hadde menstermin den 30.12.08 og ny ul termin ble 01.01.09 var litt gøy det også fikk ikke vite kjønnet denne gangen så må vente i 3 uker til, fikk nemlig ny time til ul den 20.august, kjempe gøy med flere ul:) var kjempe trivelig jordmor som forklarte alt under hele ul:)
Gjest Tale30 Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Så bra at du hadde en fin opplevelse med UL! Hvor var du? Jeg skal i morgen tidlig og må innrømme at jeg gruer meg litt samtidig som at jeg gleder meg. Jeg skal på Ullevål. Håper de er hyggelige der, og at de har litt tålmodighet med nervøse folk Det var jo veldig bra at du fikk en ny time da slik at du kan få vite kjønn og kanskje få litt tydeligere bilder. Bilder er slik man automatisk får med seg er det ikke?
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2008 jeg var på orkdal sykehus i sør trøndelag, jeg kjenner ijenn følelsen du sitter meg, gleder seg og gruer seg på samme tid:) men det går fint skal du se:) jeg måtte betale 50 kr får å få med bilder, skal ha med neste gang også jeg, gøy å ha bildene også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå