KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Sitter å fryser og hutrer på sofaen med et pledd rundt meg...Mannen svetter bort...Mamma snakket om frostrier?! Kan det være det? Jenta mi er 6dgr:)
Skravlefruen med huleboer Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Ja, mulig du får feber. Frostrier er ett tegn på at kroppstemperaturen stiger kraftig. Hold deg varm, drikk gjerne noe varmt også. Og spis deg en paracet dersom temperaturen stiger over 39 grader
M*A*S*H* Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Brystbetennelse? Livmorbetennelse? Syns du skal ringe føden eller legevakta, jeg.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 hm..eller brystbetennelse! lykke til og håper du ikke blir syk
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2008 Tror jeg har litt feber ja:( Skal bli godt å legge seg i kveld...
Skravlefruen med huleboer Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Feber lan jo også være ett tegn på en infeksjon i kroppen, derfor ville jeg vært ekstra påpasselig i forhold til flere symptomer mtp brystbetennelse. God bedring
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2008 Takk:) Husker jeg hadde det slik med Cornelia også, da varte det 1 døgn...Håper det gir seg snart:)
melkekua™ Skrevet 30. juli 2008 #8 Skrevet 30. juli 2008 Jeg hadde sånne meg første og andre.....skikkelig guffent, trodde jeg fikk brystbetennelse, men det var ikke det. Kanskje det er kroppen som sier at nå er melka ordentlig igang? Lurer på om jeg har hørt det et sted.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2008 Håper det er noe sånt:) Det gav seg jo forrige gang, så satser på det nå også Melk har jeg i hvertfall, det spruter ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå