Gå til innhold

Frostrier :s Vanlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å fryser og hutrer på sofaen med et pledd rundt meg...Mannen svetter bort...Mamma snakket om frostrier?! Kan det være det?

 

Jenta mi er 6dgr:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mulig du får feber. Frostrier er ett tegn på at kroppstemperaturen stiger kraftig. Hold deg varm, drikk gjerne noe varmt også. Og spis deg en paracet dersom temperaturen stiger over 39 grader

Skrevet

Brystbetennelse? Livmorbetennelse? Syns du skal ringe føden eller legevakta, jeg.

Skrevet

hm..eller brystbetennelse! lykke til og håper du ikke blir syk

 

 

Skrevet

Tror jeg har litt feber ja:(

Skal bli godt å legge seg i kveld...:)

Skrevet

Feber lan jo også være ett tegn på en infeksjon i kroppen, derfor ville jeg vært ekstra påpasselig i forhold til flere symptomer mtp brystbetennelse. God bedring :)

Skrevet

Takk:)

Husker jeg hadde det slik med Cornelia også, da varte det 1 døgn...Håper det gir seg snart:)

Skrevet

Jeg hadde sånne meg første og andre.....skikkelig guffent, trodde jeg fikk brystbetennelse, men det var ikke det. Kanskje det er kroppen som sier at nå er melka ordentlig igang? Lurer på om jeg har hørt det et sted.

Skrevet

Håper det er noe sånt:) Det gav seg jo forrige gang, så satser på det nå også :D

Melk har jeg i hvertfall, det spruter ut :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...