Gå til innhold

Her er bildene av den ferdige senga til minstemann !!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååh...den var helt nydelig :))))

Skrevet

omg! kjempeflott!!!!!! glad du valgte hare hasselbrun jeg asso! nesten så jeg begynner å grine av å bare se bildene! du må kjøpe deg boka! tipper du ikke greier å lese den uten å grine. jeg er egentlig ikke sånn at jeg griner for den minste ting altså.. men når lotta flytter hjemmenfra i boka om lotta fra bråkmakergata og når hare hasselbrun sier at han elsker ungen sin til månen og tilbake igjen da griner jeg så snørra renner!!

Skrevet

Wow!! jeg er mektig imponert!!! Ble råflott.

Har du malt alt selv, bildene også?

Skrevet

Hehe, nei for all del :-) Det er sånne wallies klistre greier som er kjøpt fra usa, The wallpaper store.

Skrevet

Helt nydelig! Ble kjempemisunnelig og ser ut som gutten din likte den også! Er det sånne wallies du har på?

Skrevet

Ja det er wallies. Men jeg fikk så mange til overs, så jeg undrer på om jeg skal male kommoden hans også.

Sambo får vel åndenød tenker jeg.

Skrevet

He-he - akkurat sånn seng har vi til dattera vår (uten harepuser på, da). Den er over 40 år gammel, jeg og brødrene mine har sovet i den da vi var små, og i mer moderne tid fetteren og kusinen til vesla. Den er så fin!

Vi malte den lys lys turkis, var lyseblå før i tiden, men ble bonderød på 90-tallet (gru!).

Men akkurat nå kan hun ikke sove oppi der, reiser seg opp og faller ut ...

Skrevet

Kjempefin venter på wallies selv men tenkte vi skulle dekorere barnerommet med dem...men har jo en seng med gavl som kunne blitt skikkelig fin....ideer ideer!

Skrevet

Råstilig seng, og knallsøt gutt :-) All grunn til å være fornøyd =)

Skrevet

For en nydelig seng!! :)

The wallpaper store, er det en nettbutikk..? Har du evt. adressa til den..? Holder på å lage til to jenterom, og maler selv en del gamle møbler :) Kanskje jeg kan finne noe der..

Skrevet

Sånn seng skal Magnus og få nå! Min gamle seng som jeg brukte da jeg var liten...Du har malt den kjempe fint! Gleder meg til å bruke den!

Skrevet

Ja, vi kommer nok dit om ikke så lenge vi også. Da får han sove i grindsengen til han blir så stor at han ikke ramler ut av denne.

Har en 36 år gammel grindseng stående hos mamma til det formålet. Rød og fin :-) Men ikke på langt nær så søt som denne da....

Skrevet

Så heldig du er som kan bruke din egen da :-) Flott navn på gutten din, forresten ;-)

Jeg som i en sånn da jeg var lita, men den var lånt. Siden jeg er yngst blandt mine fettere og kusiner, har den blitt stående hjemme hos mamma og pappa til for et par år siden.

Da ryddet pappa og leverte den tilbake til opprinnelig eier. Og nå har den blitt kastet - for de klarte ikke å finne dne ihvertfall. Kjipt - men jeg var glad da jeg så denne. Selv om den ikke har samme "historie" som min egen da.

Skrevet

Fant den gjennom amazon.com

Søk på wallies, så får du opp et hav å velge blandt. Men ikke alle sender til Norge da - jeg har opprettet en pb adresse i usa til sånne formål.

De har jo også wallies på mittrom.no og barnerommet.no

Skrevet

Ja, er stas å kunne bruke det man selv har brukt! :-)

Skrevet

KJEMPEFIN!:o))

Så flink du har vært.... nydelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...