C@milla *EMIL* Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Nå lurer jeg på om det er jeg som er blitt rar her..Men hvor i alle dager får jeg tak i laken til bagen på barnevogna? alle laken jeg finner er de som er tilpassa til sprinkelsenga m.m.... Hva har dere i vogna da? må vel ha et skikkelig laken der også, og kanskje et tisselaken eller noe? Jeg vaska trekket på madrassen her en dag, men kan vel kanskje ikke vaske hele madrassen eller? Ble en del spørsmål her, er takknemlig viss dere svarer )
Septemberprinsen Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Hei Camilla! Du har mail Jeg kjøpte laken til vogna på Reflex- det samme som brukes til vugge... Jeg kommer ikke til å vaske hverken trekket på madrassen eller selve madrassen (tror jeg). Tror heller ikke det er nødvendig med tisselaken, ihvertfall ikke i begynnelsen. Utover høsten og vinteren kommer jeg til å legge saueskinn over madrassen i vognen.
Jippi-77 Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Vi kjøpte laken til vogna på baby shop. Veldig greit å kjøpe laken i butikker som selger barnevogner.
C@milla *EMIL* Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2008 Takk for det jenter, da skal jeg kikke etter det ) Hei septemberprinsen:o) lenge siden sist! Skal inn å lese nå) Gleder meg!
Saltlakris Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har kjøpt strecthlaken (vogn) på Princess og Kid, anbefaler Kid sine, mye mykere
C@milla *EMIL* Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2008 Virker som om jeg bare har gått på butikker som ikke har disse laknene da ) Men får ta meg en liten runde. Skal innom Kid i slengen da, det ligger ved siden av Princess ¨så får se hva jeg finner:o) takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå