Mamma til to tette Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Har arvet en 7-8 år gammel emmaljunga sportsvogn som jeg tenkte å ha til sovevogn i bhg. Har stått i en tørr bod etter den ble parkert men lukter skikkelig kjeller og trenger en vask kan man si. Trekket ser jo ut til at man kan løsne det, 40 grader i maskin eller?
Tredje barn på vei Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 jeg har vasket mitt emmaljunga trekk på 30 grader flere ganger og det har funket fint
Mamma til to tette Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2008 slo opp på emmaljunga nå og kikket i bruksanvisning siden trekket ligner veldig på det vi kjøpte med i fjor og det stod det håndvask men tror jeg satser på 30 grader. Må bli skikkelig rent føler jeg
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 jeg har ikke vasket trekket selv, men nabon min gjorde det på 30 grader i maskin, det skulle hun aldri ha gjort, trekket ble skikkelig stygt, begynte å "flasse" av eller hva jeg skal si, så hun har ødelagt trekket sitt, kanskje du er heldig:)
Heaven har født::) Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 ikke bruk skyllemiddel, da ødelegges inåregneringen .. gjelder i vogner,regntøy,parkdresser osv...
Sylteflesk Skrevet 30. juli 2008 #6 Skrevet 30. juli 2008 Jeg kjøpte brukt Emmaljunga Edge Duo 2004-modell og solgte den igjen etter et par år, vasket trekket både etter kjøp og før salg. Alt ser like fint ut. Trekket utenpå bagvognen, madrassen, fotposen og vindtrekket (til bagen) kan vaskes i maskin. Kalesjen kan vaskes for hånd. Trekket til sportsvogna kan vaskes for hånd (du må ta ut ryggplaten).
Mamma til to tette Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2008 takk for utfyllende svar loff m! Vasket du det på 30 grader?
Bettybu Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 Er dessverre redd for at dersom det er skikkelig "kjellerlukt" så går den ikke bort...
Mamma til to tette Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. juli 2008 Koster jo ingenting å prøve, var en vogn som en venninne var glad for å bli kvitt og jeg trenger en sovevogn så verdt et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå