♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 så veldig sakte... Er kanskje bare meg men jeg synnes de går så sakte og det er trekt... Er nå i uke 14+5 og det virker som en evighet til fredag.... men men jeg får vel bare henge inn og ta en dag av gangen så lenge
HokusPokus&Filiokus Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Jeg syns også det går litt tregt, men finner litt å fylle dagene med, og plutselig er uka over
venter sistemann 38 uker Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Jeg syns tiden går utrolig sakte. Jeg syns jeg har gått gravid i en evighet allerede, men er bare 13+4. Kanskje det har litt med at det er sommerferie og skolefri. Mannen min hadde fri i begynnelsen av ferien, så det blir mange dager å fylle alene med ungene. Ellers går tiden unna som bare det, så jeg må innrømme at det blir litt deilig med skolestart.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2008 Er det jeg tenker også! at det er pga ferie og sommer. Jeg er sykemeldt så jeg går surr i dagene.. synes ikke dagene gikk så sakte føre sommeren nemlig! men jeg også føler at jeg har vært gravid en evighet alt
Punktum ;-) Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Godt det er flere som synes ukene går tregt... Jeg tror nok det kommer av at det er sommer og at "hele verden" går tregt... I dag starta sambo'n på jobb igjen etter ferien og snart skal sønnen min i barnehagen, så da går nok ukene litt raskere tenker jeg. Vi får trøste oss med at vi er flere i samme båt Lykke til videre damer!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2008 ja er det jeg har komemt fram til også! Min sønn har sin siste dag i barnehagen i dag og begynner snart på skolen. 18 dager igjen! men dagene vil nok gå litt mer tilbake i normalen etterhvert får man håpe! synes disse 15 ukene har tatt en evighet... (er 15 uker i morgen!)
Loppelure...med bøllefrø!! Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Hei. Jeg er 14+6 i dag....dagene går i sneglefart. Men vi må nokk bare finne oss i det.Snart er fredagen her, og da er vi litt lenger. Kanskje tiden går fortere når jeg begynner og kjenne at det er noen der inne:)
Gjest elissa2 Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 heia:) jeg henger meg på denne linken jeg.......og sier meg helt enig i at det går så seint...... tror nok også det kan være på grunn av ferien og sommeren...vil så gjerne at høsten skal komme...... har 2 aktive gutter fra før av, så fr på sett og vis fyllt dagene med diverse........men ser frem til termin:) jeg er 26 uker på vei...
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. juli 2008 nå skal jeg hente mini om en time, selv om han ikke er mini lengre... men vi skal ut å bade litt! Det å ikke ha noe å gjøre osv gjør at det går så sakte.. gleder meg til høsten jeg også! Av flere grunner men mest for å håpe at dagen går litt fortere da
Lemonia Skrevet 31. juli 2008 #10 Skrevet 31. juli 2008 Da er vi flere. "Alle" sier at straks man er over 12 uker skal det bare rase av gårde, vel jeg er 22 uker i morgen og synes det går sinnsykt tregt. Skal jeg virkelig være gravid 4 måneder til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå