Gå til innhold

synes ukene går så sakte

Anbefalte innlegg

Skrevet

så veldig sakte...

Er kanskje bare meg men jeg synnes de går så sakte og det er trekt...

Er nå i uke 14+5 og det virker som en evighet til fredag.... men men jeg får vel bare henge inn og ta en dag av gangen så lenge

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns også det går litt tregt, men finner litt å fylle dagene med, og plutselig er uka over :)

Skrevet

Jeg syns tiden går utrolig sakte. Jeg syns jeg har gått gravid i en evighet allerede, men er bare 13+4. Kanskje det har litt med at det er sommerferie og skolefri. Mannen min hadde fri i begynnelsen av ferien, så det blir mange dager å fylle alene med ungene. Ellers går tiden unna som bare det, så jeg må innrømme at det blir litt deilig med skolestart.

Skrevet

Er det jeg tenker også! at det er pga ferie og sommer. Jeg er sykemeldt så jeg går surr i dagene.. synes ikke dagene gikk så sakte føre sommeren nemlig! men jeg også føler at jeg har vært gravid en evighet alt

Skrevet

Godt det er flere som synes ukene går tregt... Jeg tror nok det kommer av at det er sommer og at "hele verden" går tregt... I dag starta sambo'n på jobb igjen etter ferien og snart skal sønnen min i barnehagen, så da går nok ukene litt raskere tenker jeg.

Vi får trøste oss med at vi er flere i samme båt :) Lykke til videre damer!

Skrevet

ja er det jeg har komemt fram til også! Min sønn har sin siste dag i barnehagen i dag og begynner snart på skolen. 18 dager igjen!

men dagene vil nok gå litt mer tilbake i normalen etterhvert får man håpe! synes disse 15 ukene har tatt en evighet... (er 15 uker i morgen!)

Skrevet

Hei.

Jeg er 14+6 i dag....dagene går i sneglefart.

Men vi må nokk bare finne oss i det.Snart er fredagen her, og da er vi litt lenger.

Kanskje tiden går fortere når jeg begynner og kjenne at det er noen der inne:)

Gjest elissa2
Skrevet

heia:)

jeg henger meg på denne linken jeg.......og sier meg helt enig i at det går så seint......

tror nok også det kan være på grunn av ferien og sommeren...vil så gjerne at høsten skal komme......

har 2 aktive gutter fra før av, så fr på sett og vis fyllt dagene med diverse........men ser frem til termin:) jeg er 26 uker på vei...

Skrevet

nå skal jeg hente mini om en time, selv om han ikke er mini lengre... men vi skal ut å bade litt!

Det å ikke ha noe å gjøre osv gjør at det går så sakte.. gleder meg til høsten jeg også! Av flere grunner men mest for å håpe at dagen går litt fortere da

Skrevet

Da er vi flere. "Alle" sier at straks man er over 12 uker skal det bare rase av gårde, vel jeg er 22 uker i morgen og synes det går sinnsykt tregt. Skal jeg virkelig være gravid 4 måneder til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...