Gå til innhold

Jadda, dummet meg ut på bussen idag jeg gitt...

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Var på bussen, og siden det var så dårlig med sitteplasser i midten (hadde med vogn) ble jeg stående og lene meg inntil en stolpe der. Jeg syns det var litt rart at bussen stoppet på alle stopp uten at noen verken kom eller gikk, men... Så sier bussjåføren i mikrofonen sin: "Er det noen som lener seg inntil stoppknappen?" Jada, det var meg det. Og istedenfor å bare si et kort unnskyld blir jeg helt stressa og omtrent skriker "Ja, gud, beklager, ja det er nok meg ja, skal slutte med det ja, uff da" eller noe sånn, og står der og tripper for meg selv... Uff, hele bussen hørte meg jo, må jo ha sett ut som den vimsen...=P

Andre som har en tendens til å dumme seg ut i offentlighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, ja det der kunne jeg også gjort.

Finner deg nok en annen plass på bussen neste gang ;o)

Skrevet

å gud....hahaha!

Hadde jeg hatt den rette dagen, og var med på den bussen hadde jeg ledd meg ut av setet..

Skrevet

Ha ha ha... Det der er fort gjort. Kunne absolutt hendt meg også;0)

Skrevet

hehe, kløna :)

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Ja,det var noen som trakk på smilebåndet... =P jaja, jeg tar det med godt humør=)

Skrevet

Hehe, man føler virkelig at man "blomstrer" i sånne sammenhenger.

En dag jeg skulle på jobb var jeg skikkelig stressa. Løp rundt og lette etter nøkler, tlf, kort, penger, etc. Fant en femtilapp som jeg brettet sammen og la i bukselommen og satte av gårde for å rekke bussen. Det var midt på vinteren, mørkt og kjipt og en haug med mennesker som presset seg inn på bussen samtidig. Mens jeg står og venter så ringer tlf og jeg begynner å stresse for å finne den i veska. Mens jeg leter etter den går jeg inn på bussen, stikker hånden i lomma og gir bussjoføren pengene. Trodde jeg. Bussjoføren satt der med en OB i hånda! Så ser han på meg med DET gliset og sier: "Den der kommer du ikke langt for". Følte meg litt lur da, ja.

Hadde en god en på toget for noen år siden også. Jeg skulle på st.feiring i en annen by og hadde stresset hele dagen på jobben. Løp hjem, dusjet, skiftet, sminket meg etc. La solbrillene i veska og løp av gårde til toget. Solbrillene mine var siste skrik, sånne diiigre med litt tykk, sort innramming. På toget satt jeg ved siden av en skikkelig businessmann i dress og slips som satt og jobbet på laptopen sin. Jeg satt helt i min egen verden (tenkte vel på noe) og da sola plutselig traff ansiktet mitt grep jeg etter solbrillene i veska.

Jeg satte solbrillene på, men følte at "noe" var helt feil!! Jeg snudde meg mot han businessmannen og han så først helt sjokkert på meg og så virket han plutselig litt irritert. Plutselig gikk det opp for meg; glassene til solbrillene hadde falt av mens jeg løp og lå igjen i veska. Så jeg satt og glodde på businessmannen med bare de digre, sorte rammene. Det er da du bare har lyst til å ta kvelden.

Skrevet

Hehe, Angie77, jeg ler meg skakk : - D

Ser for meg denne businessmannen, sikkert med et helt utrolig utrykk, hehe. Han lurte no på hva slags "fjols" han hadde fått ved siden av seg, hehe.

Skrevet

Angie, hahaha, jeg syns jeg ser det!!! Hysterisk morsomt :-D

Skrevet

Jeg satt og passet på vogna da jeg trykket på stoppknappen med knærne hele veien fra Grünerløkka til Bygdøy.... Men ingen oppdaget at det var meg ;-)

Skrevet

Angie77; jeg ler så jeg griner, må lese det en gang til og jeg får helt latteranfall :)))))

Ser for meg deg og denne businessmannen sitte å se på hverandre... hehehehehe... nei nå må jeg komme meg ut av denne tråden, har vondt i magen av all latteren :)))

Skrevet

Hehe, jeg trodde jo at ett eller annet var alvorlig galt så jeg snudde meg mot han med et sånt hva-er-det-som-skjer-her-inne-i-vogna-blikk. Dere vet, sånt måpe-fjes med øynene vidåpne og øyenbryna oppe i hårfestet. Han trodde sikkert at jeg skulle tulle med han eller noe. Imponert ble han iallefall ikke!!

Jaja, jeg er et sånt finn-fem-feil-menneske. Alltid ett eller annet som skjærer seg til stor glede for vennene mine;)

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Haha, ler så jeg nesten pisser på meg! Måtte lese for mannen også, han syns det var like hysterisk... hehe, ser deg for meg med deeeeet blikket, helt opp i fjeset på han... =P

Skrevet

Å herregu, Angie77! Jeg ler meg i hjel :-))))) Det var utrolig morsomt. Han trodde sikkert du hadde rømt fra en eller annen plass, hehe.

Skrevet

haha, gud nå skrattlo jeg skikkelig, og pleier aldri le høyt når jeg leser sånne morro innlegg her.. sambo så bare rart på meg nå og lurte på hva i alleste dager jeg lo av, hehe... dette var jaggu dagens.. syns jeg ser deg og han bisnismannen, haha... =P

Skrevet

hehehehe :D

Ler så jeg griner her ;p

Skrevet

Hehehehehe...... ahhh jeg klarer ikke slutte å le =)))))))

Skrevet

Jeg har ropt i fistel på bussen at: herregud nå må du stoppe da!!!!

Det var ekstra flaut i og med at jeg hadde blingsa ute og trodde han kjørte forbi bussholdeplassen når han egentlig ikke var framme til den enda, så alle kikka jo rart på meg og buss sjåføren bare; nå må du slappe av frøken!

Skrevet

Jeg ler så jeg griner her!! Herregud, jeg har helt vondt i magen og må konsentrere meg skikkelig for å ikke vekke sambo og lillegutt. Den solbrillehistorien er noe av det vittigste jeg har lest. :P

Skrevet

Ops. Nå kom sambo inn i stua og lurte på hva i huleste jeg lo sånn av. :P Jeg vekket ham visst. Hehe.

Skrevet

Ha ha ha ha Angie:-O :-D My kind of humor!!!!! Ustyrtelig festlig, hehehehehe..

Morsom din og sauen, hehehehehe:)

Skrevet

Vet dere hva? Sauen har egentlig en kjempegod ide til en morro-tråd med denne linken her:) Jeg går rundt i halvørska her med en datter som er født tre mnd prematur og det er dib som er min "barselgruppe" da vi ikke kan omgås andre barn ennå. Men her inne er det altfor mye trist og leit i forhold til morro og glede. Så nå starter jeg simpelt hen en morro-tråd (etter inspirasjon fra sauen) og drar i gang med solbrillehistorien. Det er sikkert mange som har knallbra historier å bidra med:) Jeg har så behov for noen latterkick jeg også:)

Skrevet

Hehe ler meg ihel!!! Flaut hahaha!

Skrevet

Angie77 - nå fikkdu meg til å sprutle her :o) sitter på jobb - og kollegaen min kom inn for å lure på om det hadde klikka for meg ;o) måtte lese historiene for henne også - hun lo godt :o))

hahahahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...