Gjest Skrevet 30. juli 2008 #1 Skrevet 30. juli 2008 Skal vel ikke være sånn om man er gravid, vel?? 5 små dager til test nå, og jeg synes jeg blir tørrere og tørrere. Fysisk vondt at mannen stikker inn en finger og setter Progestanen.... Jeg sammenligner denne tørrheten med sånn som jeg har det når østrogennivået er på det laveste, og jeg ikke bruker hormonstøtte i det hele tatt, evt rett etter at jeg har hatt mensen... Skal det være sånn?? Redd dette forsøket er i ferd med og gå i vasken. Tok en blodprøve under stimuleringen, ca 1 uke før innsetting, og da var østrogennivået kjempefint. Nå er jeg redd det er betydelig dårligere:( Noen som har noen kloke ord??
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #2 Skrevet 30. juli 2008 Har ingen kloke ord Bare gleder meg til du får positiv test jeg Og at jeg kommer etter i september!!!
Gjest Skrevet 30. juli 2008 #3 Skrevet 30. juli 2008 Hehe:)) Søte Turbo:)) Kanskje det er JEG som kommer etter deg:O) Jeg SKAL ha nytt forsøk kjapt om dette går ad dundras. Basta! Hvor jeg skal hente penger fra er det ingen som vet, men det ordner seg alltids for snille jenter. Er det noen andre som har kloke ord til meg?? Eller må jeg bare vente tåååålmodig...
doffine Skrevet 30. juli 2008 #4 Skrevet 30. juli 2008 Jeg følger deg hele veien, frøya. MEN har ikke snakket så mye med deg her på bim... Jeg er helt stum av hvor positiv du er hele veien;))) Jeg krysser føtter, bein, armer og alt som kan krysses rett å slett for at du skal være gravid NÅ!!
kaje Skrevet 30. juli 2008 #5 Skrevet 30. juli 2008 Kjære deg Frøya. Jeg føler så masse med deg nå, vet akuratt hvordan det er å gå rundt og kjenne etter alle symptomer.... og bare telle timene til testingen. Det er rett og slett uutholdelig.... Men prøv å ikke tenk så mye på symptomer... jeg vet det er lettere sagt enn gjort... husk at alle har forskjellige symtomer enten de tester positivt eller negativt. Og husk at tørr slimhinne han skylldes irritasjon av vaginal pillene du stikker inn hver dag.... Tenker masse på deg... og husk at dette skal gå den rette veien. Krysser fingre og tær for deg. Stor klem fra kaje :-))
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Hei doffine:O) Jeg har lagt merke til deg på skravle, jeg:) Du var vel kanskje mer der før, men husker deg og resten av den gjengen du hadde så mye gøy med:) Jeg prøver og være positiv selv om det ikke er så lett bestandig. Man lykkes hvertfall ikke om man graver seg ned, det er helt sikkert!! Er du eller skal du i gang med ass.befruktning eller er du bare en liten tur innom og hilser på?? Du er uansett hjertelig velkommen, og jeg håper du også kommer deg videre til de gravides rekker snart. Kaje, hei:O) Hehehe:)) Denne gangen skulle jeg ikke tenke symptomer i det hele tatt da alle har forskjellige tegn på at de er gravid. Noen har mange, andre har ingen, og hos oss som bruker hormonstøtte er det ingen tegn som er sikre tegn på noe som helst. MEN hvem klarer og la være og tenke og kjenne etter symptomer? Ikke jeg:) Selv om jeg vet av erfaring at jeg blir lurt trill rundt hver eneste gang. Det med den tørre slimhinnen kan nok godt komme av litt irritasjon som kommer og går. Nå er den hvertfall normal igjen, og bare det gjør at jeg klarer og slappe mer av. Da vet jeg at hvertfall ikke østrogenmangel skal sende dette forsøket i vasken:) Dette skal gå veien, og nå er det ikke lenge igjen. Det er underlig. Først venter man lenge på og BLI ruger, og når man endelig ruger kan man ikke bli fort nok ferdig..... Stor klem:O)
Mille38 Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Hei Frøya, heier på deg!! Det er så å si umulig å ikke kjene etter symptomer. Been there, done that...... Er det 4 dager igjen til test? Klem til deg:)
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Hei Mille:O) Takk:)) Tror nok at de aller fleste her inne har kjent på det at det er umulig og ikke kjenne etter symptomer:)) Det er fire dager igjen til testdag og blodprøve, men jeg smeller av en hjemmetest på søndag, og det er bare tre dager til!! JUHU!!! Da er det vinn eller forsvinn. SKUMMELT!! Klem:O)
doffine Skrevet 31. juli 2008 #11 Skrevet 31. juli 2008 Jegh ar svart igjen:)) men jeg vet ikke om du fikk svar.. for pcen klikka når jeg sendte..... får du sjekka?
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #12 Skrevet 31. juli 2008 Ingen ubesvarte meldinger her foreløpig, så den meldingen er nok blitt borte:(
doffine Skrevet 31. juli 2008 #13 Skrevet 31. juli 2008 Jeg skrev tre ganger før det gikk.... ble en kjapp en til slutt;)) tihi... og da gikk den gjennom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå