Gå til innhold

Har dere fullstendig innblikk i mannens økonomi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere felles økonomi, delvis eller hver deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har delvis felles og delvis engen økonomi. Litt vanskelig å forklare kanskje. Vi disponerer egen lønnf or å si det enkelt og har egne sparekontoer. Den som tjener mest betaler mest i regninger ol. Har en av oss lite igejn på brukskontoen, deler den andre.

Har fullstendig innsikt i hverandres kontier.

Skrevet

Både min og mannens lønn kommer inn på en fellseskonto...som jeg styrer.... Fint for meg, og greit for ham. Begge har hvert vårt visakort med tilgang til kontoen. (Men jeg styrer med å betale regningene utifra denne fellsepotten)

Skrevet

Samme som MorTiltreHerligesmå♥

Ja, har full oversikt.

Jeg styrer i tillegg andre kotier som jeg overfører penger litt til og fra etter hvor de trengs mest.

Skrevet

Ja har full oversikt. Vi betaler felles regninger hver mnd for at vi begge skal ha oversikt over hvor mye penger vi har. Vi har hver vår lønnskonto med visa kort. Men felles sparekontoer. En felles regningskonto hvor vi overfører penger når vi får lønn. Denne går til alle faste regninger, alt det andre som blir igjen går til mat og diverse. Dette betaler vi litt av hver, alt etter hvem som handler, bruker også hverandre sine kort når det måtte passe..

Skrevet

Vi har fullstendig felles økonomi.

Skrevet

Fullstendig overblikk. Det vil si, han betaler regninger og har oversikt sånn, men jeg har både adgang og tilgang og navnet mitt på våre konti.

Vi har personlige kredittkort og hvert vårt Visa knyttet til brukskonto, og går igjennom økonomi en gang i måneden. Greit system.

Har også felles sparekontoer.

Skrevet

Jupp:)

Skrevet

Vi har hatt fellesøkonomi siden vi ble sammen, vi. Høres veldig slitsomt ut med din og min økonomi, synes jeg. Det er jo bare penger...

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Vi har hver vår å kommer alltid til å ha det sånn. Fungerer kjempe fint. Å ja jeg har full oversikt. Det har han også.

Skrevet

Vi har helt felles økonomi og har hatt det siden vi flyttet sammen. Synes dette er den naturlige måten for oss. Liker ikke tanken på å ha mitt, ditt og vårt.

Vi tjener nokså det samme nå, men han tjente mest mens jeg var student og jeg tjente mest når han var.

Skrevet

Delvis her, men full oversikt. Jeg styrer felles og egen konto, men vet til enhver tid hva mannen bruker penger på. Tar vare på kvitteringene felles.

Skrevet

Helt felles og jeg styrer begge kontoene, dvs jeg betaler regninger fra den kontoen jeg mener tåler det best :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...